Dit kan toch niet waar zijn?

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het meestal ook zo. Loop hier maar met een grote boog om heen.
 
Ja, die valt wel in de categorie "Too good to be true ...". ;-)

Bovendien klopt ook de vanaf-prijs van € 200,-- niet (zelfs dat bedrag zou al erg laag zijn); al wordt over de accessoires zoals een RC of accu's in de advertentie niet gesproken (je ziet wel het plaatje, maar niet de tekst dat het inbegrepen is).
 
Hier vind je:

1648377057010.png

Dus net een maandje geleden geregistreerd; vanuit het buitenland. Dat op zich hoeft niet een probleem te zijn, maar is misschien wel een goede reden om voorzichtig te zijn.

Zo te zien voeren ze ook maar 13 verschillende producten: Producten – Ruvell. Verder geen contactgegevens: geen mailadres, geen telefoonnummers, niets. Enkel een standaard contact formuliertje....
 
Laatst bewerkt:
Er zijn genoeg mensen die hier schaamteloos €600,- voor neerleggen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2022-03-30 om 16.02.42.png
    Schermafbeelding 2022-03-30 om 16.02.42.png
    42,9 KB · Weergaven: 27
  • Schermafbeelding 2022-03-30 om 16.04.20.png
    Schermafbeelding 2022-03-30 om 16.04.20.png
    147,3 KB · Weergaven: 29
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL en Sjakie
Ze hebben toch een 4.8/5 op basis van 1200+ reviews ;).
En dat voor een winkel die gevestigd is in shop_contact_province_state of residence
Die mooie rating heeft me toch overtuigd tot een aankoop. Ik heb net een bestelling gedaan, af te leveren op customer_home_address. :cool:
 
  • Haha
Waarderingen: SnitserNL
De link die je stuurde bestaat niet meer. Hierna gekeken op ruvell.nl. Daar stond nu wel een andere drone, voor de belachelijk lage prijs van €39. Op zich de gok wel waard, maar ik hou het nog maar even bij mijn Mavic Mini!
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
De link die je stuurde bestaat niet meer. Hierna gekeken op ruvell.nl. Daar stond nu wel een andere drone, voor de belachelijk lage prijs van €39. Op zich de gok wel waard, maar ik hou het nog maar even bij mijn Mavic Mini!
Als je een gokje wilt wagen, maak die €39 dan over aan mij. De kans dat je er dan een drone voor terug krijgt is ongeveer net zo groot.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: BramB en SnitserNL