Display probleem Goggle

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Status
Niet open voor verdere reacties.

JohoFpv

New Member
Lid geworden
4 nov 2022
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
63
Locatie
Rolde
Hoi,

Ik heb een probleem met de display van de Goggle, beeld rolt door.
Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

Groet,
Johnny
 
Ben niet helemaal zeker maar het signaal tussen drone en goggles is niet in sync.
Probeer even in de display hetzelfde aantal frames en beeldformaat aan te houden als de drone camera.
Werkt het dan nog niet en staan de beelden wel goed op je sd-kaart dan kun je er van uitgaan dat je goggles defect is.
Dat laatste is dan wel weer wat ik zeker weet


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Dank voor je reactie!
Dat klinkt inderdaad heel logisch. Maar, ik heb een Fat Shark Dominator HDO Goggle, heb alle instellingen bekeken, maar waar/hoe kun je het aantal frames en beeldformaat instellen?

Wat ik trouwens nog niet erbij vermeld had: bij 1e aansluiting thuis gaf hij ook dat rollende beeld. Daarna in het veld 3 accu's lang geen probleem, helder en stabiel beeld. Maar, bij 4e accu raakte ik een takje van een boom, niet hard, maar toen hij op de grond lag had ik weer dat rollende beeld. Daarna van alles aan de drone bewogen, nergens zit iets log. Tig keer aan en uit gezet, andere accu, nop, geen verandering, beeld bleef rollen.

Ik kreeg nog een andere reactie, die had het over het opnieuw vastzetten van de GND's. Nog niet geprobeerd, ga ik nog doen.
 
Yes! Opgelost.
Ik zocht naar de zwarte draden, zag toen dat een witte (OSD denk ik, van VTC naar FC) vlak over het soldeerpunt van een gele (van camera) liep. En nou net op dat punt was de witte draad open gegaan. Niet van buiten te zien, pas bij optillen zag ik het.
Dank voor het meedenken, deze post kan gesloten (maar ik weet niet hoe dat moet).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.