Den Bosch - 4K

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Prima! Daar kan ik nog wat van leren. Welk edit programma heb je gebruikt? Hoe ben je te werk gegaan met de opnameplanning en de montage?
 
  • Geweldig
Waarderingen: ikkel
Prima! Daar kan ik nog wat van leren. Welk edit programma heb je gebruikt? Hoe ben je te werk gegaan met de opnameplanning en de montage?
Dankjewel.

Ik doe mijn montages allemaal met shotcut (gratis programma met genoeg tutorials op YT)

Een opnameplanning heb ik eigenlijk nooit, ik check enkel de nfz's. Wij zijn meestal weg met de camper en dan probeer ik zoveel mogelijk shots te maken tijdens dat weekend afhankelijk van het weer en de mogelijkheden.
En met die shots ga ik dan aan de slag. Eerst de achtergrondmuziek selecteren en dan mijn montage doen op de muziek.
 
Mooie shots zo omhoog kijkend
Dankjewel.
Ik probeer steeds verschillende perspectieven te mengen zodat ik toch diverse zaken kan combineren/afwisselen om het interessanter te maken om naar te kijken.
 
Heel mooie video, met overgangen keurig in de maat van de muziek. Ziet er professioneel uit. De muziek was wel een tikje dramatisch.

Verzonden met mijn SM-X200 en de Dronepilots.nl app
Thanks voor je leuke reply. En ook voor je feedback over de muziek, smaken en kleuren zijn nu éénmaal bij ieder verschillend. Persoonlijk heb ik het daar enorm voor :)