De treuzelaar stelt zich even voor.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Tom Hartog

New Member
Lid geworden
4 nov 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
35
Locatie
Hoorn
Allen een goeie dag,

Mijn naam is Tom en ik ben aan het speuren naar misschien wel mijn eerste drone.
Na het zien van FPV race drones en alle mooie filmpjes ben ik nu toch gaan kijken of ik aan deze hobby ga beginnen.

Nu woon ik in Hoorn en heb ik hier een mooi groot park zonder bebouwing in de buurt + nog een paar andere mooie open plekken waar ik zou kunnen vliegen.

Nu is alleen mijn vraag wat ik zou moeten kopen en of ik DIY bouw of RTF.
Budget wil ik onder de 500 euro totaal houden.
Goedkoper is beter gezien ik nog niet weet of dit een echte hobby word voor mij.
Dit met meerdere accu's zodat ik niet na 20min alweer naar huis kan.
Nu vraag ik mij alleen af wat het beste is.

Ik ben redelijk handig met elektronica en heb een 3D printer.
Voor het vliegen lijkt het me leuk om te kunnen racen en stunten.
Filmen en foto's zou ik met een gopro kunnen doen al vind ik het natuurlijk leuker als ik zoals de Mavic pro op mijn telefoon een FPV heb.

Dus wat zijn op het moment de beste opties voor mij? een RTF van een merk zoals DJI of DIY race kit?

Ook vraag ik mij af of er in de buurt van Hoorn nog leuke winkels / clubjes zijn.
 
Nu is alleen mijn vraag wat ik zou moeten kopen en of ik DIY bouw of RTF.
Budget wil ik onder de 500 euro totaal houden.
Goedkoper is beter gezien ik nog niet weet of dit een echte hobby word voor mij.

Welkom Tom.

Goedkoper is ook beter omdat je als beginner dikke kans hebt je drone naar de gallemiezen te crashen. Wees daar op bedacht, dan kan het allen maar meevallen mocht je 'm heel houden.
Of je een DIY drone moet kopen hangt er natuurlijk vanaf of je daar een beetje handig in bent.
 
Op het moment aan het kijken naar de DJI mini. 500euro met fly more packet.
en dan kom je dit tegen.

Toch maar ff wat meer kijken naar FPV drones voor freestyle!