De kop is eraf, ✌️

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Carlo bravo

Active Member
Lid geworden
22 dec 2019
Berichten
117
Waarderingsscore
54
Punten
28
Leeftijd
56
Locatie
Cadiz
Van de week mijn eerste drone vlucht gedaan,
Met toch een gezonde angst ben ik naar een grote open ruimte gegaan in mijn woonplaats om mijn maagdelijkheid qua dronen te verliezen.

en moet zeggen dat het me uitstekend bevallen is , het vraagt zeker om meer.

nu ben ik niet de persoon om meteen vol gas te gaan, maar eerst een periode van rustig wennen, de drone leren kennen om nog meer vertrouwen te krijgen .

ik heb wel een beetje spijt, spijt dat ik niet eerder begonnen ben.
 
Uiteraard heb ik beelden maar dat is echt niet de moeite om te bekijken,
Ik had toch echt de indruk dat ik rustig vloog maar de beelden zijn niet om aan te zien,
 
Veel oefenen, dan komt het goed. Mijn eerste filmpjes zijn ook bagger. Gewoon doorgaan. Je komt er vanzelf achter wat wel werkt en wat niet in bepaalde situaties.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Carlo bravo
Al doende leert men en ik krijg de indruk dat je rustig begint en niet overmoedig te werk gaat. Uiteindelijk is dat toch de beste manier om het onder de knie te krijgen. Succes ermee en vooral doorgaan........


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Carlo bravo
Voor de volgende vlucht eerst mijn instellingen maar aanpassen zodat de mavic air wat vloeiender beweegt


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Met toch een gezonde angst ben ik naar een grote open ruimte gegaan in mijn woonplaats om mijn maagdelijkheid qua dronen te verliezen.
en moet zeggen dat het me uitstekend bevallen is , het vraagt zeker om meer.

Ontmaagden en bevallen op een en dezelfde dag, dat is op zich al een prestatie. ;)
Maar ik sluit volledig aan bij de reactie van peSHIr, veel oefenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee en Carlo bravo
Ik heb mijzelf vanaf het begin aangeleerd om na het opstijgen even de Return to home functie te checken. Dan weet ik in ieder geval zeker dat dat goed gaat mocht er iets fout gaan :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Carlo bravo
Dat ga ik mezelf ook zeker aanleren ,
Thx voor de tip✌️
 
Let wel even op hoe de hoogte is ingesteld bij Return to Home, zeker als er wat bomen obstakels in de buurt zijn.;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Carlo bravo
Ik heb de RTH hoogte op 30mtr staan en dat check ik voor ik ga vliegen of dat nog steeds zo ingesteld staat, je weet maar nooit.

thx voor de waarschuwing
✌️
 
Laatst bewerkt: