Crash Mini 1

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Vanden Berg Guido

Active Member
Lid geworden
29 dec 2018
Berichten
329
Waarderingsscore
76
Punten
28
Leeftijd
80
Locatie
Kessel Belgie
Na twee jaar een crash en m'n mini 1 is total loss, dan toch maar een nieuwe besteld maar nu de Mini 2, ben benieuwd als hij er morgen is en wat de vernieuwingen zijn, ik nu toch maar een stuk voorzichtiger zijn, de reden van de crash ?, vermoedelijk tijden de vlucht een propeller los of afgebroken waarna hij na +/- 100mt naar beneden stortte en heb hem daarna teruggevonden via gps locatie.
 
Ja balen.

Ik denk dat iedereen dit wel herkent. Na je eerste crash raak je je ongedwongenheid kwijt en word je bang je drone nog eens te verliezen.
Ik vond de eerste paar vluchten na mijn eerste crash ook helemaal niet leuk. Maar crashen is helaas wel part of the job.
 
Zeer spijtig. In elk geval succes met je mini 2.
 
tijd om over te stappen op fpv drones. Als je daar niet crashed doe je niet genoeg je best
 
Morgen afspraak met de Drone boer, ben benieuwd, wordt hoogstwaarschijnlijk omgeruild, heeft voor geen meter gevlogen.
P.S. Sjakie, is nooit gecrasht, de fout werd gegenereerd tijdens het installeren !!!!
Guido
 
Geen Probleem meer, nieuwe Mini 2 gekregen, alles OK nu en Sorry Snitsernl Mini 1 even verward met Mini 2

Nog even aan toevoegen hergebruik nooit de oude schroefjes van de propellers ( iets wat ik wel gedaan heb ), op nieuwe aan de punt zit een middel om uit zichzelf loskomen belet
G.
 
Laatst bewerkt:
Nog even aan toevoegen hergebruik nooit de oude schroefjes van de propellers ( iets wat ik wel gedaan heb ), op nieuwe aan de punt zit een middel om uit zichzelf loskomen belet
Klopt. Goed advies!