Controller mavic 2 pro/zoom

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Jannes

New Member
Lid geworden
24 mrt 2019
Berichten
24
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
65
Locatie
Vjenne Citty
Vraagje:
Zijn de controllers van de mavic 2 pro en zoom gelijk?

Gr Jan
 
Als je de smartcontroller hebt , kan je ze allebei erop zetten , de mp2 en de zoom , zonder ze telkens te linken


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Bedoel je dat ik zonder te linken zowel de standaardcontroller en de SC apart kan gebruiken? Dus niet tegelijkertijd maar na elkaar?

Chris
 
Bedoel je dat ik zonder te linken zowel de standaardcontroller en de SC apart kan gebruiken? Dus niet tegelijkertijd maar na elkaar?

Chris

Nee . Je beiden drones toevoegen in flightmanagement van je sc. Dan hoef je alleen op het icoontje te duwen van mp2 of zoom . Dus als je op icoontje van zoom drukt wordt deze geactiveerd ,als je klaar bent met de zoom , duw je op t icoontje v/d mp2 en ga je daar mee vliegen.
Als je de originele controller weer gaat gebruiken dan moet je weer linken helaas. Of je gebruikt deze als slave (als 2 de controller)


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Nee . Je beiden drones toevoegen in flightmanagement van je sc. Dan hoef je alleen op het icoontje de duwen van mp2 of zoom . Dus als je op icoontje van zoom drukt wordt deze geactiveerd ,als je klaar bent met de zoom , duw je op t icoontje v/d mp2 en ga je daar mee vliegen.
Als je de originele controller weer gaat gebruiken dan moet je weer linken helaas. Of je gebruikt deze als slave (als 2 de controller)


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Ik heb alleen de zoom en ik gebruik de SC. Dus als ik de standaard wil gebruiken moet ik deze eerst weer linken. Als ik daarna weer de SC wil gebruiken moet ik deze ook weer linken. Als dit onbeperkt door kan gaan, kun je vele uren vliegen. Eigenlijk net zo lang als je batterijen hebt. Of begrijp ik dat verkeerd?

Chris
 
Dat klopt en inderdaad moet je ze dan telkens weer linken. Flightmanagement in de sc is alleen goed en handig als je meerdere mavics heb.( mavic 2 series). Met de sc kun je zeker 4-5 batterijen leeg mee vliegen .


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app