Controller loopt leeg

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Luc_Brands

New Member
Lid geworden
12 mrt 2021
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
60
Locatie
Belgium
Hallo,
Als ik mijn smartphone aan de controller (DJI Mavic Mini) koppel, dan wordt automatisch mijn smartphone opgeladen. Hierdoor loopt de batterij van de controller binnen 30 minuten leeg.
Blijkbaar kan je dit automatisch opladen uitschakelen in de software van de DJI Fly app, doch ik kan maar niet vinden waar.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Alvast bedankt

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Hallo,
Als ik mijn smartphone aan de controller (DJI Mavic Mini) koppel, dan wordt automatisch mijn smartphone opgeladen. Hierdoor loopt de batterij van de controller binnen 30 minuten leeg.
Blijkbaar kan je dit automatisch opladen uitschakelen in de software van de DJI Fly app, doch ik kan maar niet vinden waar.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Alvast bedankt

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
@Luc_Brands volgens mij kan dit alleen via de iPhone versie van de app. Android versie biedt dit niet aan.

Dus als je een Android hebt, heb je pech helaas.

Edit: zie nu dat je een SM-G970F hebt wat een Android is. Wellicht geeft dit ook wat meer uitleg: Disable Charge Phone
 
Waar kun je dit bij de iphone app uitschakelen dan? Ben ik nog nooit tegengekomen.
 
Hallo,
Als ik mijn smartphone aan de controller (DJI Mavic Mini) koppel, dan wordt automatisch mijn smartphone opgeladen. Hierdoor loopt de batterij van de controller binnen 30 minuten leeg.
Blijkbaar kan je dit automatisch opladen uitschakelen in de software van de DJI Fly app, doch ik kan maar niet vinden waar.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Alvast bedankt

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
op mijn adroid huawy X8 als ik die connect met de controler verschijnen er opties , datatransport, charge, en combi hiervan.
Kies alleen data connectie en het laden van mijn android foon vanuit de controler is uit.