chinese dji spionage

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

djustis

New Member
Lid geworden
22 aug 2021
Berichten
29
Waarderingsscore
7
Punten
3
Leeftijd
72
Locatie
neede
Daarom mijn nieuwe air 2s maar weer teruggezonden naar winkel...
 
  • Wow
Waarderingen: Soneg
Gebruik dan ook maar een:
Volla Ubuntu Phone B)


 
Wat een flauwekul zeg. Heb je iets te verbergen? Dat het leger zo'n risico niet wil nemen, daar kan ik in komen, maar een doodgewone Nederlandse staatsburger die wat leuke vluchten, foto's en video's maakt heeft toch niets te duchten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Soneg
Advies : Vlieg met een Tablet zonder sim kaart of actieve Wifi , geen terugkoppeling met wat dan ook .
Met alleen een telefoon vliegen op de DJI app is het mogelijk dat ze data of iets dergelijk op slaan , voor gewone burger die niets
te vrezen heeft lijkt het me niet zo'n probleem .
Ik vlieg al jaren met een tablet , telefoonscherm is veel te klein om knap te filmen en als voordeel geen verbinding met wat voor server dan ook .
 
Wat een flauwekul zeg. Heb je iets te verbergen? Dat het leger zo'n risico niet wil nemen, daar kan ik in komen, maar een doodgewone Nederlandse staatsburger die wat leuke vluchten, foto's en video's maakt heeft toch niets te duchten?
Naïeve gedachtegang , het zal de chinezen verheugen dat er hordes mensen/dji piloten zijn die zo denken...Tussen al die duizenden foto's en video's van gewone mensen zitten natuurlijk geen toevallige objecten of data tussen die de chinese staat bruikbare info kunnen geven. Met Huawei is ook niets mis,toch ? Gekke Amerikanen en Canadezen .
 
Dude, als ik jou was zou ik snel offline gaan en niet meer posten op dit forum. Op geen enkel forum! Weet je waar routers gemaakt worden? pssst... in China.
 
  • Leuk
Waarderingen: JH54
Voor de geobsedeerden een klein beetje info wat te vermijden.
- Apple Maps, Bing Maps, Google Earth and Google Maps.
- Google Authenticator, Windows, Dropbox, Google Drive, Microsoft OneDrive and Apple iCloud.
- Telegram Channels
- Facebook Messenger, Google Hangouts, LINE, Telegram, Snapchat, Tencent QQ, Viber, WeChat, WhatsApp.
- Skype, Zoom, TeamSpeak, Discord and Ventrilo.
- Facebook.
- ....​

Je kan niet zonder waarschijnlijk.:rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: RudieO
Voor de geobsedeerden een klein beetje info wat te vermijden.
Misschien beter even een topic op Tweakers starten..... misschien kan het hele topic op slot gezien alles speculatief is :)
 
Beroepshalve kan ik je zeggen dat het zeker niet hypothetisch en controleerbaar is.
Tweakers is nu ook niet dé website waar je je wilt gaan aanmelden op gebied van cookies.
 
Laatst bewerkt:
Als de Amerikanen verwijzen naar de chinezen, ''hier nog eentje uit (USA) eigen rangen"

Ziehier, die als snotneus alle gegevens misbruikte en hackte tijdens zijn studies.
Zonder FB en een investeerder was hij( Markske) een ordinaire hacker/oplichter die waarschijnlijk meer in de gevangenis zou vertoeven dan erbuiten.
Tot op heden nog steeds misbruik maakt van vertrouwelijke gegevens(zal dit blijven doen). Algemeen geweten dat de Mark zich niets aantrekt van jouw privacy wat je ook aanklikt op FB.


Je kan vast niet zonder FB producten.:D
 
je kan je Dji mini2 vlieglog automatisch laten syncroniseren op je account. of uitzetten natuurlijk. meer heb je als prive vlieger niet nodig
 
Ik vind dit nou niet de plek om alle conspiracy theorieën te gaan bespreken , doe dat lekker op FB
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: JH54 en Max*
Ik heb gelukkig geen FB en nooit gehad en moet ook geen producten hebben .
 
Ik vind dit nou niet de plek om alle conspiracy theorieën te gaan bespreken , doe dat lekker op FB
In beginsel ben ik het met je opmerking eens, maar de Wall Street Journal staat niet bekend om het schrijven van sprookjesboeken.
 
In beginsel ben ik het met je opmerking eens, maar de Wall Street Journal staat niet bekend om het schrijven van sprookjesboeken.
Idd , maar dit is wel een forum over drones , niet over allerlei "schimmige" zaken of conspiracy theorieën
 
Dat men het niet vertrouwd snap ik. Maar is dit nu gebaseerd op feitelijk bewijs of gewoon het gevoel van het is china dus het zal wel zo zijn.
Ik lees namelijk overal dat men "vermoed" en "china zou een backdoor kunnen inbouwen". Ik heb nog nooit ergens een feitleijk voorbeeld gezien van hoe en wat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max*