Helaas zijn de problemen met mijn camera toch nog niet opgelost.
Zoals reeds vertelt, had ik een andere camera gekregen welke vanaf het demo model van de winkel afstamt.
Nu heb ik de volgende problemen.
De drone start op en maakt netjes verbinding met de camera, ik start de video. en vlieg ergens heen. Vervolgens stop ik mijn video, en schakel ik de camera om naar foto stand. Hier gaat het mis, het beeld op mijn zender bevriest en krijg ik niet meer terug totdat ik ben geland, en de drone en de zender compleet opnieuw heb opgestart.
Dit gebeurt dus niet altijd maar wel met zeer grote regelmaat.
Naar mijn vermoeden is het een camera van de eerste generatie, en ik meen gelezen te hebben dat die wifi problemen zouden hebben. Zou dit echt het probleem zijn?
Verder was ten tijde van het verkrijgen van de nieuwe camera, de drone al up to date met de laatste software. De camera had nog de eerste software en is nooit geupdate geweest (winkel bevestigd)
Hier door heb ik de update nogmaals uitgevoerd, en via mijn about in de controller wordt ook netjes de laatste firmware voor de camera weer gegeven. Zou het kunnen dat hier toch nog iets niet lekker zit?
Vanavond maar weer voor de 3e maal in 2 weken tijd terug naar de winkel
wordt er een beetje radeloos van. En dat terwijl ik zo'n plezier van mijn Q500+ heb gehad. Hoop dat we tot een oplossing komen, of dat hier iemand een oplossing weet.
Gr. Ashwin
Zoals reeds vertelt, had ik een andere camera gekregen welke vanaf het demo model van de winkel afstamt.
Nu heb ik de volgende problemen.
De drone start op en maakt netjes verbinding met de camera, ik start de video. en vlieg ergens heen. Vervolgens stop ik mijn video, en schakel ik de camera om naar foto stand. Hier gaat het mis, het beeld op mijn zender bevriest en krijg ik niet meer terug totdat ik ben geland, en de drone en de zender compleet opnieuw heb opgestart.
Dit gebeurt dus niet altijd maar wel met zeer grote regelmaat.
Naar mijn vermoeden is het een camera van de eerste generatie, en ik meen gelezen te hebben dat die wifi problemen zouden hebben. Zou dit echt het probleem zijn?
Verder was ten tijde van het verkrijgen van de nieuwe camera, de drone al up to date met de laatste software. De camera had nog de eerste software en is nooit geupdate geweest (winkel bevestigd)
Hier door heb ik de update nogmaals uitgevoerd, en via mijn about in de controller wordt ook netjes de laatste firmware voor de camera weer gegeven. Zou het kunnen dat hier toch nog iets niet lekker zit?
Vanavond maar weer voor de 3e maal in 2 weken tijd terug naar de winkel
Gr. Ashwin