Camera mavic.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Joop

New Member
Lid geworden
11 dec 2017
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
68
Locatie
Vledder
Hallo dames en heren.
Ik heb een vraag betreffende de camera van de mavic.
Ik ben een keer of 2 de camera klem vergeten af te halen terwijl ik de drone al had opgestart.
Nu krijg ik de beelden traag en blokkerig binnen op mijn telefoon terwijl de beelden op de sd kaart wel goed zijn.
Terwijl het wel goed is geweest en ik heb de Samsung Galaxy note 4.
Is er onder ons ook iemand die dat mee heeft gemaakt?
 
Je moet je niet teveel voorstellen van de beelden die je op de telefoon/pad ziet.

Het kaartje in de drone/camera blijft de beelden in de kwaliteit die jij aangeeft altijd opnemen,
deze zijn dan ook "raw" genoemd, oftewel de kwaliteit waarop je het hebt ingesteld.

De connectie tussen de drone en de "live-view" op de telefoon/pad is een heel ander verhaal.
Dit moet je zien als een streaming-dienst, als er maar iets tussenkomt heb je verlies in opname.
Dit kan door van alles komen, gebouwen, bomen, mindere kwaliteit ontvanger van de telefoon.

Als ik mijn beelden van de controller bekijk, zijn deze eigenlijk niet om aan te zien, regelmatig gestotter. Je moet het zien als voorvertoning.
 
Ik vergeet hem ook weleens een als je hem dan losmaakt, schiet hij alle kanten op. Ik heb er een stuk lint aan vast gemaakt. Dan vergeet je hem minder snel..... Denk dat hij er niet van op knapt als je dat te vaak vergeet....

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb er nu even een ander kabeltje aan gedaan en nu heb ik zoals het nu lijkt over, (hoop ik).