boldclash b06

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

mattie

New Member
Lid geworden
14 feb 2018
Berichten
4
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
39
Locatie
amsterdam
Dag drone enthousiastelingen! Ik zou graag een beroep doen op het expertise dat hier hopelijk rondsurft.

Ik heb in het verleden kleine quadcopters gevlogen zoals de hubsan x4, ook heb ik een vriend met een dji mavic waar ik regelmatig mee vlieg. Zelf heb ik nu geen drone in het bezit maar zou dit wel weer graag willen.

Ik heb me de afgelopen dagen lopen orienteren op micro fpv drones (ook wel tiny whoop genoemd). Nou viel mijn oog in het bijzonder op de boldclash b-06 (TEST: Boldclash B-06, another brushless TinyWhoop FPV racer - Drone-Maniac !!!!!!!).

Nou is het probleem dat ik deze drone online niet in nederland kan vinden. Weet iemand waar ik deze zou kunnen halen?

Ik kan de drone ook online bij de fabrikant bestellen, maar dan moet ik een receiver kiezen (XM Frsky, FS-RX2A Flysky, DSM2 Spektrum of FM800 Futaba). Hier heb ik geen verstand van en ik zou dus ook niet weten welke transmitter ik zou kunnen kopen, en bij welke receiver die dan past. Zoals ik al zei, ik heb nu nog niets in mijn bezit en moet dus de hele rataplan (drone, transmitter en fpv scherm/bril) nog bij elkaar zoeken. Het liefst ga ik voor een niet al te sterke/dure transmitter, omdat ik voornamelijk binnen zou vliegen met de tiny whoop.

Heeft er iemand ideeen of suggesties? Of nog aanvullende informatie nodig? Of ervaringen in deze richting? Dan hoor ik het graag.
 
Hey Mattie, als je de fs-rx2a Flysky zou nemen kan je voor betrekkelijk weinig een transmitter kopen bij bv banggood.com. Je kan dan bv de Flysky FS-i6 kopen en die kost vijf tientjes. Dat is ook het meest gangbare protocol dus kan je eventueel later ook andere recievers gemakkelijk kopen voor andere drones bv. Je kan ook op banggood.com andere Tiny whoops vinden van bv KingKong. De Tiny6 en Tiny7 krijgen best goede reviews. De Tiny7 kost ongeveer 80 euro en dan heb je meteen meerdere accu's, props en body's erbij...

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: mattie
Ik heb zelf overigens als instap goggles die van Eachine bij banggood gekocht voor 85,- en die bevallen ook prima.

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Hey Falco, bedankt voor je reacties. Ik heb nu precies alle informatie die ik nodig heb!
 
  • Leuk
Waarderingen: Falco