Boek A1/A3 A2

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Harmls

Active Member
Lid geworden
26 aug 2022
Berichten
100
Waarderingsscore
45
Punten
28
Leeftijd
59
Locatie
Hoorn (NH)
Zijn er boeken die de A1/A3 en A2 regels en dergelijke goed uitleggen. Eigelijk een soort naslagwerk van de de opleiding. Die je af en toe eens kunt doornemen zodat je de regels en alles wat er bij komt kijken op peil houdt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piet49
Dag Harmis,

Begin dit jaar heb ik mijn certificaat A1/A2 en A3 behaald. De stof die bij de opleiding is gebruikt heb ik op een USB- stick staan. Dat is prima te gebruiken als naslagwerk. Als nog niet bent voorzien dan wil ik jou dit wel per mail sturen.
 
Dag Harmis,

Begin dit jaar heb ik mijn certificaat A1/A2 en A3 behaald. De stof die bij de opleiding is gebruikt heb ik op een USB- stick staan. Dat is prima te gebruiken als naslagwerk. Als nog niet bent voorzien dan wil ik jou dit wel per mail sturen.
Heel brutaal, maar mag ik ook een kopie?
 
Zijn er boeken die de A1/A3 en A2 regels en dergelijke goed uitleggen. Eigelijk een soort naslagwerk van de de opleiding. Die je af en toe eens kunt doornemen zodat je de regels en alles wat er bij komt kijken op peil houdt.




Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Delen naslagwerk en overige weetjes betreft regels, info en tips zijn te vinden op: www.dronerik.nl
Dan onder rubrieken: algemeen.
Er komt langzaam maar zeker nog meer bij maar dat heeft even tijd nodig.
Bedoeling is allerlei soorten info op een site te krijgen.
 
Laatst bewerkt: