Blij met mijn Mavic Pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

M1chel

Member
Lid geworden
12 feb 2019
Berichten
67
Waarderingsscore
24
Punten
8
Locatie
Nederland
Hallo allemaal,

Ik ben nog een groentje als het gaat om het vliegen met drones, ik heb vorig jaar een Visuo xs809hw gekocht om gewoon eens te kijken hoe het is om te vliegen en als hij zou crashen zou dat ook niet zo’n ramp zijn! Dat verveelde al snel want video en foto kwaliteit zijn niet al te best en het is erg nerveus vliegen!
Ik heb daarom 6 weken geleden een Mavic Pro gekocht en ben echt helemaal in mijn nopjes! Heb erg veel info van YouTube gekeken en heb daar veel van opgestoken! Vlieg best veel al zeg ik het zelf, al 65 km volgens de app, heb het vliegen ook best aardig in de vingers! Maar heeft iemand verder nog tips of dingen waar ik op moet letten bij de instellingen? Ben ook de speciale functies aan het testen, erg leuk! Ben op de hoogte van nofly zones in Nederland en houd daar ook echt rekening mee!
Verder wil ik kwijt dat het mij een leuk forum lijkt erg informatief!

Groeten,

Michel


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: MBSR
Leuk Michiel!

Na twee jaar ben ik zelf ook nog heel blij met mijn Mavic Pro. Wel zou ik graag (nog) betere foto's willen maken maar om daarvoor nu zo veel geld aan uit te geven en een Mavic 2 aan te schaffen, nee. Voorlopig niet. Veel vliegplezier!

Groet,

Marcel
 
  • Leuk
Waarderingen: M1chel en Delphi
Hi @M1chel! Leuk om te zien dat er meer mensen "fresh" starten met een Mavic. Dat is al veel, 65 KM. Waar woon je, dat je zo veel kan vliegen?
 
  • Leuk
Waarderingen: M1chel