Bij 50 meter valt videobeeld weg, Phantom 3

Chris Rozema

New Member
Lid geworden
5 feb 2018
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
44
Locatie
Swalmen
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en heb een vraag. Ik heb nu een week geleden een Phantom 3 van iemand overgenomen en al wat proefvluchten gemaakt. Nu besloot ik eens om naar 50 meter op te stijgen, maar toen viel het beeld weg. De drone blijft wel bestuurbaar, de camera blijft ook gewoon filmen, maar beneden zie ik dus geen beeld meer en zegt de monitor 'disconnected'. En dan moet ik de drone dus besturen (en de camera richten) op 50 meter afstand. Ook vreemd is dat als de drone onder de 40-50 meter zit, het beeld perfect is, zelfs als de drone 100 meter verderop vliegt (wat dus verder is dan 50 meter hoogte recht boven je).

Op Google is er eigenlijk niks zinnigs te vinden. Iemand een idee waar het probleem zit, want een rondje vliegen op 100-120 meter moet gewoon kunnen, lijkt me???
 
Ik weet niet precies hoe t bij de ph3 werkt , ik heb p4p , daar kan je de frequentie veranderen. Kijk even op je app , als alles aanstaat, of je 5.8 ghz hebt. Als dat zo is, moet je t veranderen in 2.4ghz bij de instellingen


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app