Beter laat dan nooit ;-)

Jeroen4300

New Member
Lid geworden
18 aug 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
49
Locatie
Hoogezand
Goedemiddag allemaal,

Toen ik mij net wou registreren, bleek dat ik al een account had, dus hoogste tijd om even te vertellen wie ik ben in grote lijnen.
Ben al een poosje bezig geweest met oriënteren en ondanks alle aankomende regels uiteindelijk voor de mavic air 2 gegaan. Hoe dit allemaal gaat uitpakken zien we in de toekomst wel. Voorlopig is het alleen maar genieten en daar gaat het om!

Ben niet geheel nieuw in de wereld van drones (wel videodrones). Ben al wat jaren actief in het drone racen en ben daarom ook lid van de knvvl en heb een multicopter brevet.
Mijn insteek om hier mee te lezen is om van jullie iets te leren en te aanschouwen wat jullie ervaringen zijn alsmede de filmpjes die jullie hebben gemaakt om daaruit weer dingen op te pakken voor mezelf. Mijn youtube kanaal is hier te vinden. Ben ook bezig met een masterclass 'Drone Cinematography' om alles eruit te halen wat erin zit.

Om de video's te bewerken maak ik gebruik van Final Cut Pro en de meeste muziek komt van Epidemic Sounds. Ik kan letterlijk avonden achter elkaar spenderen om die 'cinematic look' in mijn edits te krijgen en hoop met de tijd daar steeds meer handigheid in te krijgen.

Mocht je een youtube kanaal hebben waarin je leuke soortgelijke video's hebt staan, ben ik reuze benieuwd waar ik deze kan vinden.

Met vriendelijke groet,

Jeroen