besturing mavic air

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

AdK

New Member
Lid geworden
22 aug 2018
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
56
Locatie
helmond
Hallo,
Graag wil ik eerst een beetje voorstellen alhoewel dit natuurlijk niet hier thuis hoort.;-)
Ben een beginnende drone liefhebber en heb dus nu me 2e drone gekocht aangezien me eerste ergens in in weiland in Roemenie ligt (helaas niet meer terug gevonden, te weinig batt signaal en het gras wordt daar niet zo onderhouden als hier haha;-))
Ben woonachtig in Helmond en train en vlieg een beetje regio Someren waar nog wel wat ruimte is om dit te doen.
Nu mijn probleem.. Wanneer ik in de normale stand vlieg werkt alles prima, zowel GPS als wifi dan zie ik niet aan de linkerzijde me extra opties zoals vluchtmodi etc.. (zie alleen het landen en opstijgen).
Wanneer ik de beginners modus instel dan zijn ze wel zichtbaar, maar dan kan ik ze niet gebruiken ivm de beginners modus.. dus iets is niet goed ingesteld.? Ik gebruik de samsung S8 en lijk normaal verbinding te hebben, heb ook alle updates gedaan die beschikbaar zijn.
Dus me vraag is aan jullie wat doe ik fout of moet ik beter instellen?? Alle hulp is welkom ;-)
 
Die zogenaamde intelligent flight modes zijn niet beschikbaar in de beginners modus.
 
  • Leuk
Waarderingen: vayreda
Dank je voor je reactie.
Had ondertussen nog eens de app opnieuw gedownload en over de oude heen laten schrijven, blijkbaar was die ook niet compleet..
Daarna zag ik dat je het onderdeel kon enable kon open zetten of sluiten.
Hiermee is het probleem opgelost,
Wat me ook opviel is dat de histogram niet wordt weergegeven in het scherm als ik ook die schuif openzet (in het groen)
Wellicht is dit alleen zichtbaar als de drone daadwerkelijk vliegt?
 
Dank je voor je reactie.
Had ondertussen nog eens de app opnieuw gedownload en over de oude heen laten schrijven, blijkbaar was die ook niet compleet..
Daarna zag ik dat je het onderdeel kon enable kon open zetten of sluiten.
Hiermee is het probleem opgelost,
Wat me ook opviel is dat de histogram niet wordt weergegeven in het scherm als ik ook die schuif openzet (in het groen)
Wellicht is dit alleen zichtbaar als de drone daadwerkelijk vliegt?

Als je met je drone verbonden bent (Dus remote met de drone) dan zou je histogram zichtbaar moeten zijn, mits je hem aan heb gezet in de instellingen van DJI Go 4 app. Dus hij hoeft niet daadwerkelijk te vliegen om de histogram te zien.