Bestanden vanuit intern geheugen DJI Mini 2 overzetten naar Android phone

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Leonardjansen

New Member
Lid geworden
25 feb 2023
Berichten
5
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
68
Locatie
Weert
Hallo, ik heb gevlogen zonder geheugenkaart (beginner...) kreeg wel een melding van lage resolutie en zo, maar toch zou ik die opnames graag overhalen naar mijn Android phone.

Als ik de normale download procedure volg via app zie ik alleen de opnames die mét de geheugenkaart zijn gemaakt.

Iemand een tip? Bij voorbaat dank.
 
Staan ze niet al op je telefoon?
Klik in de DJI Fly app op je telefoon achtereenvolgens op Album en dan Aircraft Album

Daarvanuit kun je ze naar het bestandengebied van je telefoon kopiëren via de button rechtsonder. Open hiervoor een video en klik op het smartphone icoon rechtsonder.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor jouw antwoord, maar nee, de map album op telefoon is helemaal leeg en in map op laptop waar ik SD kaart naar gekopieerd heb, staan de beelden die ik zoek ook niet
 
Ik heb nog even gezocht naar een mogelijke oorzaak van het feit dat je geen video's in je DJI album (op de telefoon) kunt vinden, en ik denk dat je deze instelling niet aan hebt staan. Kan dat kloppen?

Screenshot_20230226_212407_dji.go.v5.jpg

Je vindt deze instelling terug in de DJI Fly app, onder het tabblad Camera. Je moet hiervoor een stukje naar beneden scrollen.
Deze instelling zorgt ervoor dat de beelden (lage resolutie) in het album terecht komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DickMandemaker
Hallo, ik heb gevlogen zonder geheugenkaart (beginner...) kreeg wel een melding van lage resolutie en zo, maar toch zou ik die opnames graag overhalen naar mijn Android phone.

Als ik de normale download procedure volg via app zie ik alleen de opnames die mét de geheugenkaart zijn gemaakt.

Iemand een tip? Bij voorbaat dank.
Zonder kaart geen opslag, de lage resolutie beelden worden direct naar je telefoon gestuurd, en volgens mij is alles weg uit je drone als je hem uitzet
 
ok Dick en Snitser, weer veel geleerd. Instellingen staan nu goed, en bestanden zijn onvindbaar. Vanaf nu zal het beter gaan (en zorg ik gewoon voor een geheugenkaart ;-) )
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Daarom is het altijd handig om met een (pre)flight checklist te werken.
Ik heb deze gemaakt.
Image1677586476.017925.jpg


Mavic 2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe.
Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Ik zal een revisie 1 maken
Ik maakte dit keer niet eens een grap. :D
Met mijn drone is het nog nooit gebeurd, maar met mijn handheld camera (waar ik ook video's mee opneem) wel. Als je dan toch zo'n net lijstje maakt, kan die check er ook nog wel bij.