Mini 2 Belangrijke DJI Mini 2 firmware-update

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.280
Waarderingsscore
2.916
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
DJI heeft op 16 december een belangrijke firmware-update uitgebracht voor de populaire DJI Mini 2 (review). Het gaat om v01.01.0700 voor de drone en v02.00.1101 voor de controller.

De update brengt onder meer een betere stabiliteit met zich mee voor de (video)verbinding, zeker op plekken waar je meer last hebt van interferentie. Ook kunnen dronepiloten op meer plekken een aanvraag indienen om een no-flyzone te deactiveren.
  • Added support to unlock more GEO zones.
  • Significantly improved the flying stability in environments with interference, bringing a better flying experience.
  • Fixed rare issue: aircraft could not take off in some situations.
DJI-Mini-2-review-800x445.jpg
 
Wat is nu het verschil tussen de mini 1 en 2, is het alleen de RAW camera of is er meer ?,afmetinge gewicht lijken hetzelfde, alleen de controller is nieuw.
guido
 
Laatst bewerkt:
DJI heeft op 16 december een belangrijke firmware-update uitgebracht voor de populaire DJI Mini 2 (review). Het gaat om v01.01.0700 voor de drone en v02.00.1101 voor de controller.

De update brengt onder meer een betere stabiliteit met zich mee voor de (video)verbinding, zeker op plekken waar je meer last hebt van interferentie. Ook kunnen dronepiloten op meer plekken een aanvraag indienen om een no-flyzone te deactiveren.
  • Added support to unlock more GEO zones.
  • Significantly improved the flying stability in environments with interference, bringing a better flying experience.
  • Fixed rare issue: aircraft could not take off in some situations.
Bekijk bijlage 1860
Wat vreemd.
Ik keek zojuist bij de instellingen van mijn DJI Mini 2 bij "About" en als ik kies voor updaten dan geeft hij aan dat de mini 2 van mij up to date is.
Er worden de volgende waarden aangegeven: Aircraft 01.01.0000, RC Firmware 02.00.1101 en Fly safe database 01.00.01.19.
App version 1.2.1
Wat denk jij? Hoe kan dat dan en wat is er denk je verkeerd bij mijn instellingen / updates
 
de DJI app heb ik twee/drie weken geleden geïnstalleerd. Zou ik dat dan opnieuw moeten doen??
 
Nee dat niet, maar misschien was de app nog niet geupdate naar de laatste versie, dat kan ook een firmware-update tegenhouden.
 
DJI heeft op 16 december een belangrijke firmware-update uitgebracht voor de populaire DJI Mini 2 (review). Het gaat om v01.01.0700 voor de drone en v02.00.1101 voor de controller.

De update brengt onder meer een betere stabiliteit met zich mee voor de (video)verbinding, zeker op plekken waar je meer last hebt van interferentie. Ook kunnen dronepiloten op meer plekken een aanvraag indienen om een no-flyzone te deactiveren.
  • Added support to unlock more GEO zones.
  • Significantly improved the flying stability in environments with interference, bringing a better flying experience.
  • Fixed rare issue: aircraft could not take off in some situations.
Bekijk bijlage 1860

Hoe doen je zo’n verzoek in om een no fly zone te deactiveren?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Update vandaag gelukt....
Ik heb de DJI fly app vanuit de AppStore geopend en hij gaf aan dat er een update beschikbaar was. Vervolgens de instructies opgevolgd en de download is geslaagd.
Bedankt voor je informatie.