Bekijken van het gemaakte filmpje (irritant probleempje)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Dronimalonie

New Member
Lid geworden
11 apr 2020
Berichten
20
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
51
Locatie
Nederland
Hallo, kan iemand mij helpen met een waarschijnlijk klein probleempje danwel een instelling. Als ik een filmpje heb gemaakt met mijn dji mavic mini en deze naar de vlucht download naar de Gsm om vervolgens te bekijken heb ik vrijwel bij alle opnames de complete vluchtgegevens in beeld, als ik het naar de tv stream vanuit mijn Samsung s10+ zie ik ook de vluchtgegevens in beeld. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten, of dat tijdens de opname dit niet geactiveerd wordt. Hartelijk dank voor de reactie

Verzonden met mijn SM-G975F en de Dronepilots.nl app
 
Hallo, kan iemand mij helpen met een waarschijnlijk klein probleempje danwel een instelling. Als ik een filmpje heb gemaakt met mijn dji mavic mini en deze naar de vlucht download naar de Gsm om vervolgens te bekijken heb ik vrijwel bij alle opnames de complete vluchtgegevens in beeld, als ik het naar de tv stream vanuit mijn Samsung s10+ zie ik ook de vluchtgegevens in beeld. Weet iemand hoe ik dit uit kan zetten, of dat tijdens de opname dit niet geactiveerd wordt. Hartelijk dank voor de reactie

Verzonden met mijn SM-G975F en de Dronepilots.nl app
Zie voorbeeld Screenshot_20200411-233134_Video%20Player.jpeg

Verzonden met mijn SM-G975F en de Dronepilots.nl app
 
De fly app heeft een instelling dat je de video gegevens als subtitel kan aanzetten ( video subtitel). Denk dat die aanstaat bij jou.Screenshot_2020-04-12-14-58-13-15_191bf65d113e2834a69f3c16c1a76eae.jpeg

Verzonden met mijn CPH1907 en de Dronepilots.nl app