Beelden Fimi x8 se

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
De shots van het slot zijn wel mooi, bij de boten zien we wat minder vloeiende bewegingen.
Verder mag de resolutie wel omhoog. 1080P is echt uit de jaren 80
 
De shots van het slot zijn wel mooi, bij de boten zien we wat minder vloeiende bewegingen.
Verder mag de resolutie wel omhoog. 1080P is echt uit de jaren 80
Ok, bedankt voor de feedback, ik moet nog erg oefenen met bewegingen zeker bij bewegende dingen. De 1080p is inderdaad wel een dingetje alleen heb ik nog steeds geen programma gevonden waarmee ik fatsoenlijk kan bewerken, openshot werkte goed maar nu is ineens het mapje met binnen gesleepte bestanden verdwenen..

Verzonden met mijn Redmi 8A en de Dronepilots.nl app
 
Er zitten inderdaad heel mooie beelden in je video. Vooral de beelden van het kasteel zijn mooi.

Je kunt het Weergave-scherm in OpenShot altijd terugzetten naar een van de standaardschermen via 'Weergave - Weergaven' en dan kiezen uit 'Eenvoudige Weergave' of 'Geavanceerde weergave'. Je hebt dan ook het schermpje met de projectbestanden terug.

Over de snelheid van de bewegingen: Kun je op de Fimi X8 SE niet de pitch-snelheid van de gimbal en de yaw-snelheid van de drone instellen? Als je die instelt op bv. 15% dan krijg je al veel rustiger, mooiere bewegingen.

Tot slot: sommige overgangen zijn wel erg abrupt. Soms is dat mooi, maar soms ook wat minder mooi. Je kunt dat juist in OpenShot vloeiender laten lopen door de videofragmenten iets in elkaar over te laten lopen. Dit effect krijg je door het begin van het nieuwe fragment te leggen op het eind van het vorige.
 
Laatst bewerkt: