Bebouwde kom

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Hallo Harry, goed en moedig van je om je in het hol van de leeuw te gooien en daarmee "kwetsbaar" op te stellen! Top!
Hallo Harry,
Ik sluit me hier volledig bij aan. Klasse.
Verder hoef ik niet te reageren. Ik vind dat Eric-Jan, e.e.a. al behoorlijk verwoord heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Harry Hol
"En mag ik ook de conclusie trekken dat mijn artikel niet 'vol staat met onwaarheden' en niet leidt tot 'gevaarlijke situaties en het breken van regels' zoals een van jullie forumbezoekers naar onze redactie mailde?"
Sjakie, voordat je gaat reageren : Nee, dat ben ik niet geweest.
Ik had het artikel niet helemaal gelezen, dus onthoud me dan ook van het mailen naar redacties.
 
Mag ik de conclusie trekken dat het artikel zoals het nu in het blad staat recreanten binnen de marges van de wet laat vliegen, en dat een rectificatie van de opmerking 'niet hoger dan de bebouwing' niet bijdraagt aan veiliger dronevliegen?

En mag ik ook de conclusie trekken dat mijn artikel niet 'vol staat met onwaarheden' en niet leidt tot 'gevaarlijke situaties en het breken van regels' zoals een van jullie forumbezoekers naar onze redactie mailde?
Ik heb je, hierboven geplaatste, pdf gelezen, en vind jouw beide conclusies correct.
 
"En mag ik ook de conclusie trekken dat mijn artikel niet 'vol staat met onwaarheden' en niet leidt tot 'gevaarlijke situaties en het breken van regels' zoals een van jullie forumbezoekers naar onze redactie mailde?"
Sjakie, voordat je gaat reageren : Nee, dat ben ik niet geweest.
Ik had het artikel niet helemaal gelezen, dus onthoud me dan ook van het mailen naar redacties.
Ik weet dat jij altijd met een onderbouwing reageert, hier op het forum. Zo'n ongenuanceerde, boute reactie had ik ook niet achter je gezocht.
 
Een beetje context doet wat mij betreft wonderen.
Het hele artikel gezien, zou ik geen commentaar leveren. Wel wat opmerkingen in mijn achterhoofd maken, maar niet publiceren. Alleen kijkend naar die 12 regeltjes, vind ik de concentratie wenkbrouwfronsers net te hoog. Vandaar mijn eerdere reacties.


Boven een lege parkeerplaats wel (niet boven vaar- of voertuigen) ;)


Ook al staat dat parkeerterrein stampvol met auto's mag je er vliegen maar is gewoon niet aan te raden, aantal mensen vinden het best leuk maar velen niet . Tevens zijn er meer drone's onveilig als veilig helaas en is het vragen om schade. Doe je het wel doe het dan nooit in een manuel mode of altetude mode maar in een loiter of gps mode