Bebop crash zonder aanleiding.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Zie mijn antwoord op jouw vraag. Eigenlijk kan zelfs het beste product falen, maar wel erg zeldzaam. In verreweg de meeste gevallen, is menselijk handelen de oorzaak.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Delphi
Aan het eind van de rit ben ik blij met de Mavic air. Overigens, ik was ook heel blij met de Bebop. De bebop was stiller en filmde eigenlijk best heel mooi. De air heeft wat meer functies en het bereik is beter. Vooral in FCC (eigenlijk niet toegestaan) is de Mavic air erg prettig. Eigenlijk wilde ik geen DJI product vanwege de NFZ instellingen. Soms is het ook vervelend als je in een niet NFZone bent en de melding wel in het scherm komt. Maar verder, op het geluid na, is de Mavic een prettige drone.

En ja, het zou natuurlijk ook met de Mavic kunnen gebeuren. Ikzelf blijf zeggen dat het niet aan mij lag. Bedoel, ik ging niet te snel naar beneden en zeker niet voor een lange periode. Blijf zeggen dat de bebop iets mankeerde. Maarja, het is nu opgelost.

Verzonden met mijn INE-LX1 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Delphi
Als reactie op de opmerking van PHTB: een Mavic Pro is inderdaad een drone die kan vliegen in omstandigheden waar bv. een DJI Phantom 3 standard het laat afweten wegens interferentie van signalen. Dat heb ik met die DJI Phantom verschillende malen meegemaakt op plaatsen waar de Mavic probleemloos wilde vliegen.
Voor alle duidelijkheid: een Mavic AIR is nog geen Mavic Pro! Jammer voor Mark II...…..
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkII
Neup. Het is geen pro. Maar in FCC kom ik een heel eind. Tot nu toe 0 problemen met bereik, ook niet in gebieden met veel WiFi signalen. Dus ik ben tevreden. Helemaal wat betreft het formaat van de air. Alles in een klein tasje en hop. En laten we eerlijk zijn. Hier in Nederland mag je alleen zover als je zicht gaat. En niemand die een drone nog kan zien als hij 1 kilometer verderop is. (moet bekennen, ben vanaf Muiden naar Pampus gevlogen en zag de drone echt niet meer met het blote oog).

Doe ik ook nooit meer, zover. Bedoel, wat heb je er eigenlijk aan? En de hele vlucht staan je haren overeind omdat je als de dood bent dat het ding in het water ploft.

Verzonden met mijn INE-LX1 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Delphi