Batavia Haven

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Broertje

Member
Lid geworden
20 jun 2018
Berichten
93
Waarderingsscore
47
Punten
18
Leeftijd
58
Locatie
Lelystad
Vorige week in de avond wat beelden gemaakt bij Batavia Haven in Lelystad.
Deze opname is gemaakt op 31 augustus.

Image1536327730.457360.jpg


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
En hier mijn 3e filmpje. Ik had dus per abuis 4K 29.7fps opgenomen terwijl ik normaal alleen 2.7K 25fps film. Maar ik had het te laat door (ook nog maar een 16Gb kaartje) dus gaat snel. In Premiere toch gecombineerd en dit is het best wat ik er van kon maken.





Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Buiten dat het soms niet helemaal vloeiend lijkt wat fps betreft (Heb ik zelf ook hoor, blijft een hekel punt qua instellingen bij renderen) is het een heel mooi filmpje geworden en is het niet storend wat mij betreft. Lekker rustig gefilmd en af en toe zo'n beeldversnelling geeft het wat extra's.
Als dit één van jouw eerste filmpjes is ben je wat mij betreft goed op weg;)
Groeten, Dennis.
 
  • Leuk
Waarderingen: Broertje
Met plezier naar gekeken, in het eerste gedeelte mooie luchten gezien en verder boeiend genoeg om het uit te kijken.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Broertje
Buiten dat het soms niet helemaal vloeiend lijkt wat fps betreft (Heb ik zelf ook hoor, blijft een hekel punt qua instellingen bij renderen) is het een heel mooi filmpje geworden en is het niet storend wat mij betreft. Lekker rustig gefilmd en af en toe zo'n beeldversnelling geeft het wat extra's.
Als dit één van jouw eerste filmpjes is ben je wat mij betreft goed op weg;)
Groeten, Dennis.

Hoi Dennis. ja dat dus...soms super vloeiend en dan toch ineens ‘schokkerig’. Misschien te snel verplaats met de drone. (ik heb de sticks al rustiger gezet incl. de camera bewegingen).
Maar ik weet zeker dat de twee gecombineerde opnamen wat roet erin hebben gegooid.
Maar goed ik ben het gevoel nog aan het krijgen met de sticks. Ja en dan die zg. timewarps was meer omdat anders de scene te lang duurde :). Maar ze kwamen wel leuk uit zo. Dank voor het kijken en je feedback
Groet Danny


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hoi Dennis. ja dat dus...soms super vloeiend en dan toch ineens ‘schokkerig’. Misschien te snel verplaats met de drone. (ik heb de sticks al rustiger gezet incl. de camera bewegingen).
Maar ik weet zeker dat de twee gecombineerde opnamen wat roet erin hebben gegooid.
Maar goed ik ben het gevoel nog aan het krijgen met de sticks. Ja en dan die zg. timewarps was meer omdat anders de scene te lang duurde :). Maar ze kwamen wel leuk uit zo. Dank voor het kijken en je feedback
Groet Danny


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Omdat er geen sheet is voor de beste opnames heb ik enkele dagen geleden in alle mogelijke opnamestanden dezelfde shots gemaakt, en dat zijn er heel wat (Met en zonder verschillende ND-filters). Deze ga ik allemaal renderen en kijken welke er als beste uitkomt. Het belangrijkste voor mij is dat de film vloeiend wordt. Uiteraard is dit voor iedereen verschillend, denk alleen al aan de verschillende video-editors die men gebruikt. Ik ben van mening dat je zoveel mogelijk uit moet proberen, daar leer je het meeste van. En ja, dat kost tijd maar dan heb je ook wat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Broertje
Omdat er geen sheet is voor de beste opnames heb ik enkele dagen geleden in alle mogelijke opnamestanden dezelfde shots gemaakt, en dat zijn er heel wat (Met en zonder verschillende ND-filters). Deze ga ik allemaal renderen en kijken welke er als beste uitkomt. Het belangrijkste voor mij is dat de film vloeiend wordt. Uiteraard is dit voor iedereen verschillend, denk alleen al aan de verschillende video-editors die men gebruikt. Ik ben van mening dat je zoveel mogelijk uit moet proberen, daar leer je het meeste van. En ja, dat kost tijd maar dan heb je ook wat.

Wat goed Dennis, maar wat een klus !
Ik hoop dat je je ervaringen met ons kan delen, dat zou super zijn. Fijne avond nog.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb nog even een vraag over de video Danny, mocht je daar vliegen ?


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb nog even een vraag over de video Danny, mocht je daar vliegen ?


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

Je ziet dat hele grote gasveld waar nog geen bebouwing is (gelukkig nog niet). Daar was ik vertrokken en heb veel tot aan en op rand van de haven gefilmd vooral de hoge opnamen. Je mag niet over havens en waterwegen vliegen en ben er ook niet geheel over heen geweest ofzo. Wellicht op ‘t randje.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app