Mavic Mini App voor Samsung Galaxy tab A 10.1

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Brutte pech zou ik zeggen, let dus op als je een nieuw tablet mocht aankopen eerst proberen of de opgegeven lijst van DJI nalopen, dus naar een winkel want via internet zal het niet lukken, meestal zijn de vermelde specificaties niet voldoende.
 
Hij schijnt zo te zijn dat de eis niet alleen is een bepaalde versie van Android, maar bovendien een 64 bits versie en geen 32 bits anders werkt het (ongeacht Android versie) niet. Deze info wordt door DJI niet vermeld, maar zorgt er voor dat velen een nieuwe drone kopen, waarmee ze met hun moderne tablet of smartphone toch niet kunnen vliegen. Let op: ik herhaal hier alleen hetgeen ik op een nieuwsgroep gelezen heb, geen eigen ervaring. Maar toch. Het aantal bits is via diverse apps opvraagbaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 
Hij schijnt zo te zijn dat de eis niet alleen is een bepaalde versie van Android, maar bovendien een 64 bits versie en geen 32 bits anders werkt het (ongeacht Android versie) niet. Deze info wordt door DJI niet vermeld, maar zorgt er voor dat velen een nieuwe drone kopen, waarmee ze met hun moderne tablet of smartphone toch niet kunnen vliegen. Let op: ik herhaal hier alleen hetgeen ik op een nieuwsgroep gelezen heb, geen eigen ervaring. Maar toch. Het aantal bits is via diverse apps opvraagbaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Je hebt gelijk Danny, dat over de 64 of 62 Bits staat nergens vermeld in de handleiding, Maar ik heb een les geleerd uit het verleden dat ik zulke dingen als de Mavic Mini niet meer onllne koop omdat ik eerst wil proberen of het gewenste prog. op m'n GSM werkt, ik ga dan maar naar een winkel waar me bereid is het prog eerst. te proberen, daarom melde ik ook in een topic van iemand die een Mine wou kopen of hij eerst DJI FLY kon instaleren.
 
  • Leuk
Waarderingen: dannygroeneveld
Hallo allen,

Ik heb sinds deze week een DJI mavic mini.
Hij doet het goed via mijn Samsung Galaxy S10.
Nu wil ik hem ook op mijn tablet gaan gebruiken de Samsung Galaxy tab A 10.1 uit 2019.
Alleen nu kan ik de DJI fly app niet op de tablet zetten.
Zijn er ook nog andere apps die ik kan gebruiken zodat ik de tablet wel kan gebruiken om te gaan vliegen met de tablet ?

Mvg Michel
Dag,
Ik denkt dat het niet lukt omdat niet elke Samsung tablet een OTG kabel aan kan. Het heeft te maken met de instelling van de micro usb die Samsung niet heeft "AANGEZET".