Wat we missen is het feit dat de prijs erg hoog is. Ik vlieg rc para waarbij ik gebruik maak van hetzelfde scherm met andersoortige gondel. Totaal voor zo'n eur 500-600 euro. Je moet je wel bedenken dat de para altijd in beweging is, en zoals je al opmerkt wind afhankelijk. Te veel wind is niet kunnen vliegen. Het is wel heel gaaf om te doen en ik zal binnenkort videobeelden plaatsen van een door mij gemaakte vlucht. Ik gebruik geen gimbal en als camera heb ik een isaw edge. In de toekomst zal ik een walkera 2d gimbal plaatsen om in ieder geval de beelden steeds een vaste horizon te geven. Overigens wordt het systeem daardoor wel kwetsbaarder en het landen is vergelijkbaar met ieder vliegtuig, dus niet 100% gecontroleerd. Mooi zou het zijn om nog een goede video up en downlink te hebben zodat je zoals de PH en de H permanent beeld en controle hebt over de camera. LOS is tot op grote afstand geen probleem omdat we over een duidelijk groot scherm praten. Zakelijk vliegen wel omdat onze "beweegruimte" door de regelgeving te klein is voor mooie vluchten.