Anafi

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Wat vreemd. Ik krijg hem niet. Ik gebruik een ipad air 2. Ik had een schermafdruk willen plaatsen maar krijg de melding dat het bestand te groot is.
 
Wat vreemd. Ik krijg hem niet. Ik gebruik een ipad air 2. Ik had een schermafdruk willen plaatsen maar krijg de melding dat het bestand te groot is.

Kan n ipad uberhaupt gebruikt worden? Ik zag wel ergens staan dat de app voor de iphone was.
Gekke bij mij is, ik gebruik iphone 7 plus en heen n iphone x. Als ik iphone x aansluit , zie ik de afstand die ik vlieg niet, wel de hoogte, bij iphone 7 plus zie ik wel slles. Ik denk dat sommige apparaten nog niet helemaal werken.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Best mogelijk. Een in app aankoop (follow me o.i.d) in freeflight pro is ook niet beschikbaar op de ipad. Reden, omdat er geen gps ontvanger in zit.
 
Net even geprobeerd, maar kan freeflight 6 gewoon downloaden in de app store op mijn iPhone 6.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Vandaag test gedaan, werkt prima. Erg stil deze drone , vergeleken met mavic air. Ook heel erg licht, 320 gr.alleen controller is wat zwaarder maar ligt goed in de hand. Is leuke drone om mee op vakantie te nemen, ik neem hem mee als backup voor mn mavic platinum.Wifi verbinding ook goed, freeflight 6 werkt ook prima , alleen kan ik de in app purchase follow me op een of andere manier niet kopen. Misschien bij volgende update. In eerste instantie kreeg ik n vraagteken bij de afstandsmeting, hoogtemeting zag ik wel. Ik moest op mn iphone bij instellingen locatie bij gebruik inschakelen. 4 k film ook prachtig , alleen dat hdr vind ik niets bijzonders. Wel dat de camera 90 grd naar boven kan, is soms wel handig


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Freeze Pictures
Gisteren freeflight 6 op mijn ipad air 2 geïnstalleerd via testflight. Ik kreeg freeflight 6 v1.0.0. Ik heb geen Anafi maar was gewoon benieuwd. Via deze route kan ik hem dus wel installeren. Ik weet niet wat de gereleasde versie is.
 
Gisteren freeflight 6 op mijn ipad air 2 geïnstalleerd via testflight. Ik kreeg freeflight 6 v1.0.0. Ik heb geen Anafi maar was gewoon benieuwd. Via deze route kan ik hem dus wel installeren. Ik weet niet wat de gereleasde

Ik denk dat n ipad zoiezo niet op de controller past( misschien met toekomstige verlengstukje)maar nu past alleen een telefoon erop.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Was met de Mavic pro in eerste instantie ook het geval. Ben toen een beetje gaan knutselen en inmiddels gebruik de controller i.c.m. Ipad. Zie Levertermijnen en leveringen Mavic Pro , mijn post op 23 febr 2017. Echter zijn er nu de wereld aan steuntjes te krijgen. Ik kan me voorstellen dat dat straks ook met de controller van de Anafi gaat gebeuren. Echter heb ik nog niet kunnen vinden waarom de app niet voor ipad beschikbaar is.
 
Als parrot bebop gebruiker in het verleden (2 jaar terug) ook te maken gehad met de helpdesk (defecte SC1 controller). Toen was het nog redelijk goed. Jammer van dit verhaal. 5.8Ghz wordt meestal ook alleen maar voor video transmissie gebruikt. Dus raar dat hij dan in die freq staat.

Dat is zeker raar kan me niet voorstellen dat de besturing deze frequentie gebruikt. Zal eerder 2.4 GHz zijn


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Dat is zeker raar kan me niet voorstellen dat de besturing deze frequentie gebruikt. Zal eerder 2.4 GHz zijn


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

Bij mij stond ie ook eerst op 2.4 ghz, maar zo eigenwijs als ik ben toch even op 5 ghz gedrukt. Kreeg geen verbinding meer tussen controller en anafi. Toen gewoon drone gereset. Batterij knop 12seconden indrukken.
En pakte ie weer 2.4 ghz


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Werkt het systeem niet op beide frequenties, afhankelijk van de omstandigheden ?
 
Ja inderdaad franse slag. Maargoed de chinezen(dji) kunnen er ook wat van, daar moet je het ook allemaal zelf uitzoeken , net zoals bij parrot. Geen goede manual of uitleg en nergens een reset knop te vinden


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Hibsan 501 A en 501 S s anders ook prima goed vliegende drone. En ik vlieg er liever mee ik heb een air en een bebob beiden vind ik ze onder de maat wat een hubsan betreft. Hubsan vliegt ook langer minimaal 20 minuten en de bwtterijen 7.4 v maar zijn ook goedkoper

Verzonden met mijn SM-G903F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones