Amazon toont volgende versie bezorgdrone

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Sjakie

Well-Known Member
Lid geworden
11 sep 2016
Berichten
4.855
Waarderingsscore
2.151
Punten
113
Leeftijd
58
Locatie
Utrecht
Amazon heeft de volgende versie getoond van zijn bezorgdrone. De drone kan ongeveer 24 kilometer vliegen en een pakket van minder dan een paar kilo bij een klant brengen. Daarbij checkt het via twee camera's of er bij de klant een goede plek is om te landen.

Bron: Tweakers
 
  • Leuk
Waarderingen: geert
Amazon heeft de volgende versie getoond van zijn bezorgdrone. De drone kan ongeveer 24 kilometer vliegen en een pakket van minder dan een paar kilo bij een klant brengen. Daarbij checkt het via twee camera's of er bij de klant een goede plek is om te landen.

Bron: Tweakers
Als ondernemer met een aantakl webwinkels kan ik niet wachten om niet afhankelijk te zijn van Post NL en hun collega's. ;-)

Verzonden met mijn SM-N950F en de Dronepilots.nl app
 
Als ondernemer met een aantakl webwinkels kan ik niet wachten om niet afhankelijk te zijn van Post NL en hun collega's. ;-)
Voordat deze drones in het druk bewoonde Nederland ingezet gaan worden zou ik je korte termijn verwachting nog maar even bijstellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: geert
Sowieso duurt het nog tot medio 2020 voordat de Europese regelgeving is ingevoerd die dit überhaupt mogelijk moet maken (en dan met name de 'certified' categorie waarin drones voor goederen- en personenvervoer zullen vallen). Ondertussen wordt er al wel geëxperimenteerd met autonoom BVLOS vliegen, ook in Nederland trouwens.