Als beginner, wel of geen Care Refresh

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

w0uter

New Member
Lid geworden
7 mei 2022
Berichten
9
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
35
Locatie
Uden
Ik ben van plan de DJI Mini 2 (Fly More Combo) aan te schaffen.

En nu twijfel ik of ik er (als beginner) de DJI Care Refresh bij zal nemen.
Adviseren jullie dit te doen en dan 1 of meteen 2 jaar te pakken?

En wat is het verschil tussen Care Refresh en Care Refresh +? (kan dit niet echt vinden)
 
Ik zou zeker een Care verzekering afsluiten. Ik ga echt niet onvoorzichtig met het ding om, en ondanks dat...:
Open beenbreuk. Nou mooi: donderdagmiddag de drone opgestuurd, vanmiddag werd er een funkelnagelneue mini 2 thuisbezorgd.

Ik zou de verschillen tussen beide care varianten zelf bestuderen als ik jou was. En wat je zou moeten doen? Dat weet je zelf alleen maar.
 
Klopt het dat het verschil is dat Care Refresh 1 jaar is, en dat Care Refresh + een extra 2e jaar is?
 
Lijkt me wel. Meer info hier: DJI Care Refresh - DJI
Ik zou ook zeker een Care Refresh afsluiten. In de hoop dat je het niet nodig gaat hebben. ;)
Wat ik hier over kon vinden is het volgende:
- DJI Care Refresh is een serviceplan van 12 maanden dat een volledige en uitgebreide dekking biedt mocht uw DJI-product beschadigd raken tijdens normaal gebruik. Normale productgaranties dekken accidentele schade niet.
- DJI Care Refresh Plus biedt een verlenging van één jaar van uw DJI Care Refresh-plan. Bovenop alle DJI Care Refresh-voordelen, verlengt DJI Care Refresh Plus uw productgarantie ook met ten minste 12 maanden.

Is dan 1 jaar DJI Care Refresh + 1 jaar DJI Care Refresh Plus iets anders als 2 jaar DJI Care Refresh?
*voor Refresh Plus heb je 1 jaar Refresh nodig en met 2 jaar Refresh is Refresh Plus niet mogelijk.

o_Oo_O
 
Contact opgenomen met DJI klantenservice.

Wat ik hier over kon vinden is het volgende:
- DJI Care Refresh is een serviceplan van 12 maanden dat een volledige en uitgebreide dekking biedt mocht uw DJI-product beschadigd raken tijdens normaal gebruik. Normale productgaranties dekken accidentele schade niet.
- DJI Care Refresh Plus biedt een verlenging van één jaar van uw DJI Care Refresh-plan. Bovenop alle DJI Care Refresh-voordelen, verlengt DJI Care Refresh Plus uw productgarantie ook met ten minste 12 maanden.

Is dan 1 jaar DJI Care Refresh + 1 jaar DJI Care Refresh Plus iets anders als 2 jaar DJI Care Refresh?
*voor Refresh Plus heb je 1 jaar Refresh nodig en met 2 jaar Refresh is Refresh Plus niet mogelijk.

o_Oo_O
Contact gehad met de DJI klantenservice.

Je hebt inderdaad 1 jaar DJI Care Refresh of 2 jaar DJI Care Refresh.
1 jaar kan je upgraden (binnen de 12 maanden) met nog 1 extra jaar wat dan DJI Care Refresh + is.
Je moet dan nog wel 1 replacement optie over hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
En wat is het verschil tussen Care Refresh en Care Refresh +? (kan dit niet echt vinden)
Ja, in mijn optiek had DJI dit iets duidelijker mogen definiëren/benoemen en ik moest afgelopen Januari ook even zoeken.

De naam "DJI Care Refresh" vind ik wat ongelukkig gekozen en zeker als je in eerste instantie voor één jaar besluit......hoezo 'refresh'?
Ze hadden het beter "DJI Extended" of iets dergelijks kunnen noemen en als je vervolgens er een jaar aan vast plakt.......DJI Extended Refresh"


Je hebt dus DJI Care Refresh voor één of twee jaar.
Als je in eerste instantie DJI Care Refresh voor één jaar pakt dan kun je verlengen met nog één jaar en daarvoor is DJI Care Refresh +

Je komt in beide gevallen DJI Care Refresh gevolgd door DJI Care Refresh+ t.o.v. DJI Care Refresh (2 jaar in één klap op hetzelfde uit)

1655378453885.png

 
Mijn eerste drone was onmiddellijk een Mavic Pro 2 en ik nam zeer bewust geen extra verzekering. Ik nam gewoon geen risico‘s en dat bleek een goede keuze. Ondertussen ken ik mijn drone al zeer goed en weet ik waar de gevaren schuilen en heb ik er zeker geen meer nodig.
Het is natuurlijk eigen om jezelf financieel in te dekken, maar je kan het goedkoper en efficiënter regelen door je gedrag aan te passen.


Groetjes

Riho
 
  • Geweldig
Waarderingen: JH54
Ik trek deze even weer omhoog. Haal je de care fresh via de dji app ( 79dollar voor 12 mnd) of via de winkel waar de drone gekocht is?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag de dji care refresh voor 2 jaar genomen
voor mn mini 3 pro .
via dji web site wel ff zoeken maar het is geregeld
kosten €139.
dus gaat mn mini 2 in de verkoop maar daar zet ik wel een ander bericht voor neer
 
Ik heb vandaag de dji care refresh voor 2 jaar genomen
voor mn mini 3 pro .
via dji web site wel ff zoeken maar het is geregeld
kosten €139.
dus gaat mn mini 2 in de verkoop maar daar zet ik wel een ander bericht voor neer
ok dan moet ik daar ook eens naar kijken idd