Afstudeeronderzoek nieuwe Europese droneregelgeving

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Zijn er dronegebruikers aanwezig die een enquête willen invullen voor een afstudeeronderzoek?


  • Totaal aantal stemmers
    1
  • Opiniepeiling gesloten .
De open vragen dwingen mij eigenlijk om hele lappen tekst in te gaan voeren. Bijv. Wat weet u al van de nieuwe regels. Daarom heb ik de enquete afgebroken.
 
De open vragen dwingen mij eigenlijk om hele lappen tekst in te gaan voeren. Bijv. Wat weet u al van de nieuwe regels. Daarom heb ik de enquete afgebroken.

Beste Ad,
Bedankt voor de opmerking en jammer dat u het om die reden niet heeft kunnen maken. Het is niet nodig om hele lappen teksten in te voeren, maar ik snap je reactie. Door de antwoorden krijg ik wel een beeld wat mensen al weten en niet en dat hoeft echt geen hele verhaal te zijn. Korte steekwoorden zijn ook al voldoende. :) Ik zal het in de enquête zetten. Dankjewel nogmaals
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Robin Zuidhof
Ik ben ook afgehaakt, niet echt een nette manier van enqueteren. Open vragen in een enquete is not done.
 
Ik heb de afgelopen 8 maanden in het kader van mijn afstudeerperiode voor HBO-Rechten onderzoek gedaan naar de veranderende Europese wetgeving voor een verzekeringsmaatschappij.

Mocht je ergens vragen over hebben, dan kan ik altijd kijken of ik je hierbij kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Robin