Mavic Air 2 Active track stopt na ca. 30 meter (Mavic air2)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Joost de Laat

New Member
Lid geworden
16 jan 2021
Berichten
14
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
68
Locatie
Nijmegen
Ik activeer de active track > trace door een box om mijzelf op de fiets te trekken. Hoogte tussen de 5 en 10 meter. Vervolgens druk ik op go. Na ca. 30 meter stopt de active tack en verdwijnt het menu van de rc en blijft de drone jn de lucht hangen. Ik fiets vrij rustig niets bijzonders. Ik fiets op een geasfalteerde landweg, dus contrast lijkt mij ook voldoende? Overigens treedt het probleem ook regelmatig op als ik gewoon wandel. In welke richting moet ik de oplossing zoeken? Iemand een idee?


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Zonder Active Track heb je geen beperking qua hoogte/afstand?
Indien 'ja' dan komen de gebruikelijke dingen om de hoek kijken a la RC verbonden met Mavic Air2 en RC ingelogd op DJI Account?

Gebruik je de (DJI RC-N1) RC of the Smart Controller DJI Smart Controller - DJI ?
 
Geen beperkingen verder. De verbinding is m.i. ok en ben overal ingelogd met mijn dji account.
In airdata vond ik dit terug maar kan het niet plaatsen. Weet niet wat de betekenis is: “Subject lost. Reselect subject (code: 800341)”.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
“Subject lost. Reselect subject (code: 800341)”.
Simpel gezegd betekent dit volgens mij dat de drone het beeld van het te tracken onderwerp niet vast kan houden. Misschien het onderwerp iets dichterbij selecteren?