Hallo allemaal,
Ik merk dat mij wat van het hart moet en wil graag weten of jullie wil delen...
Ik zie steeds vaker op Instagram prachtige plaatjes voorbij komen, maar als ik kijk wat voor beelden het zijn kan ik gelijk zien dat ze veel dichter op het onderwerp zitten dan de afgesproken 50m. Voor deze piloten is niet de veiligheid een belangrijk iets, maar het perfecte schot...
KNALLEN MET JE DRONE OP HOGE SNELHEID DOOR DE MIST, dicht bij gebouw langs over huizen ect. levens gevaarlijk als je Advanced opleiding gevolgd hebt (voorheen rpa-l). Als je deze gasten aanspreekt op de riscos, krijg je grote mond en als argument je mag ook geen 140 km op de snelweg rijden. Kortom de kloof wordt groter tussen de de drone operator aan de ene kant en de A2 open categorie aan de andere kant.
Hier een kort kosten plaatje voor de aanvraag specific.
- Specific opleiding ( 3,500 ex BTW)
- Vergunning via het il en t (tussen de 7 en de 10000).
- wachtijd ik en t (we hebben de aanvraag eind dec ingediend en nog is de aanvraag, door tijdsdruk nog niet afgeven.
- rt ( rond de 300 euro)
- drone vanaf 7000 euro.
Nu komt het open categorie A2
200 euro plus registreer bij RDW en verzekering. Klaar om te vliegen. Blijven ze op 50 meter afstand tot het onderwerp, zou ik er geen moeite maar hebben. Ze zoeken steeds meer de riscos op. Ook merk ik door bijvoorbeeld insta pagina's als deze. Krijgen dit type piloten een podium.
Ik ben heel benieuwd hoe jullie hier over denken en of jullie mijn zorgen delen. Of dat jullie een ander idee hebben.
Waar ik graag met jullie over wil sparen hoe zorgen we er voor dat er een duidelijke onderscheid onderscheid komt tussen open categorie vliegen op 50 meter afstand en de vergunning houders?
Ik merk dat mij wat van het hart moet en wil graag weten of jullie wil delen...
Ik zie steeds vaker op Instagram prachtige plaatjes voorbij komen, maar als ik kijk wat voor beelden het zijn kan ik gelijk zien dat ze veel dichter op het onderwerp zitten dan de afgesproken 50m. Voor deze piloten is niet de veiligheid een belangrijk iets, maar het perfecte schot...
KNALLEN MET JE DRONE OP HOGE SNELHEID DOOR DE MIST, dicht bij gebouw langs over huizen ect. levens gevaarlijk als je Advanced opleiding gevolgd hebt (voorheen rpa-l). Als je deze gasten aanspreekt op de riscos, krijg je grote mond en als argument je mag ook geen 140 km op de snelweg rijden. Kortom de kloof wordt groter tussen de de drone operator aan de ene kant en de A2 open categorie aan de andere kant.
Hier een kort kosten plaatje voor de aanvraag specific.
- Specific opleiding ( 3,500 ex BTW)
- Vergunning via het il en t (tussen de 7 en de 10000).
- wachtijd ik en t (we hebben de aanvraag eind dec ingediend en nog is de aanvraag, door tijdsdruk nog niet afgeven.
- rt ( rond de 300 euro)
- drone vanaf 7000 euro.
Nu komt het open categorie A2
200 euro plus registreer bij RDW en verzekering. Klaar om te vliegen. Blijven ze op 50 meter afstand tot het onderwerp, zou ik er geen moeite maar hebben. Ze zoeken steeds meer de riscos op. Ook merk ik door bijvoorbeeld insta pagina's als deze. Krijgen dit type piloten een podium.
AirVuz | DroneTV (@airvuz) • Instagram photos and videos
136K Followers, 1,072 Following, 6,005 Posts - See Instagram photos and videos from AirVuz | DroneTV (@airvuz)
instagram.com
Ik ben heel benieuwd hoe jullie hier over denken en of jullie mijn zorgen delen. Of dat jullie een ander idee hebben.
Waar ik graag met jullie over wil sparen hoe zorgen we er voor dat er een duidelijke onderscheid onderscheid komt tussen open categorie vliegen op 50 meter afstand en de vergunning houders?