8K FULL UHD: RONDJE DOOR DE POLDER

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Mooie beelden en lekker laag in het begin:) je ziet de sneeuw/ijskristallen door de props opwaaien.

Verzonden met mijn Nokia 8.1 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee
Ik helaas (nog) niet genieten van deze 8K Pixel Power. Waar kijk je het zelf op af? Monitor, tv?
Met het neerplanten van de eerste de beste 8K TV ben je er niet, je moet er goed op letten dat de juiste hardware in de TV zit voor weergave van 8K via bijvoorbeeld de Youtube App. Er zijn zat 8K TV's waarbij de juiste hardware ontbreekt voor streaming 8K weergave.
Ik gebruik een LG nano, welke wel de juiste hardware bezit. Goed opletten dus bij de aanschaf van je volgende TV :)

Van de LG Website:

8Kreq.png


Overigens, als je mijn filmpje via de YT App op je 4K TV afspeelt, komt het ook al aardig tot zijn recht [buiten het feit dat ik zelf nog wat kleine foutjes heb gemaakt :)]. PC Schermen vind ik erg beperkt hierin.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Poah, mooie beelden.
Hier doen we het toch voor.
Ga binnenkort paar dagen naar Zeeland. Neem mijn Fimi X8 SE 2020 mee. Zal de beelden hier delen.
Is al weer ff geleden dat ik dat prachtapparaat de vleugels heb laten strekken.
 
Ga binnenkort paar dagen naar Zeeland. Neem mijn Fimi X8 SE 2020 mee
Dankjewel, Met de FIMI X20SE 2020 ga je ongetwijfelt ook prachtige beelden maken in Nieuw Zeeland!
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel, Met de FIMI X20SE 2020 ga je ongetwijfelt ook prachtige beelden maken in Nieuw Zeeland!
Nieuw Zeeland?? Was het maar waar.....
Het wordt provincie Zeeland. ;)
 
Nog even naar aanleiding van een aantal vragen over deze video:

Niet iedere webbrowser heeft de mogelijkheid tot 8K weergave, in Chrome kan je in ieder geval wel genieten van de 8K resolutie:

choose 8K.jpg