7km afstand, hoeveel haal je werkelijk?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Ja dat filmpje ken ik. Die man heeft zijn zender aangepast. Want standaard haalt die drone dat niet. De Mavic zou dit veel makkelijker kunnen halen omdat de Mavic een veel beter uitzend techniek heeft.

Gr Henk


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Die man heeft zijn zender aangepast.
Die man heeft zijn zender aangepast nadat hij bij een eerdere poging een P4 was kwijt geraakt. Quote een van zijn andere filmpjes: "BIG MYSTERY: can't find my Phantom 4, after it did not want to RTH from a long distance flight."
Voor het betreffende 8 km filmpje heeft hij een boete gehad van €660,= omdat hij vloog waar hij niet mocht vliegen. Maar dat zal hem een zorg zijn, want hij heeft toch al een paar miljoen verdiend met zijn provocerende YouTube kanaal.
 
Die man heeft zijn zender aangepast nadat hij bij een eerdere poging een P4 was kwijt geraakt. Quote een van zijn andere filmpjes: "BIG MYSTERY: can't find my Phantom 4, after it did not want to RTH from a long distance flight."
Voor het betreffende 8 km filmpje heeft hij een boete gehad van €660,= omdat hij vloog waar hij niet mocht vliegen. Maar dat zal hem een zorg zijn, want hij heeft toch al een paar miljoen verdiend met zijn provocerende YouTube kanaal.

Kan mezelf niet voorstellen dat je met fimpjes als dit miljoenen verdienen kan. Vind het wel knap gevlogen zo alleen met de Etilite er op. Ach provocerend of gewoon erg enthousiast? Beetje vreemde meneer is het wel ja want in ander filmpje loopt hij weer mensen zwart te maken die zich niet aan regels houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Ferex
Thkss voor het delen.
Mooi filmpje, met wel wat spannende momenten.
Afstand valt in ieder geval erg mee.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app