2e kans accu?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Harry D

New Member
Lid geworden
7 jun 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
49
Locatie
Limmen
Hallo

Ik heb een 2e kans drone aangeschaft , DJI mavicvmavic pro platinum, op basis van informatie waarin niks over de accu's is vermeld

Vandaag voor het eerst mee gevlogen. Bij verkennen van de app, kwam ik erachter dat de 3 accu's respectievelijk 13, 14 en 14 keer zijn opgeladen.

Spreken we dan over een 2e kans of een 2e hands? Het heeft al enige voeten in de aarde gehad voordat CoolBlue zijn afspraken nakwam ( teveel details voor nu, positief afgerond).

Hebben we het hier over oude gebruikte batterijen? Moet ik nogmaals bij CB aan de bel trekken?

Dank voor advies en reacties
 
Laatst bewerkt:
Ervan uitgaande dat de drone ook terugkwam en een vlucht toch al gauw een kwartier duurt, heeft men dus per accu meer dan 3 uur gevlogen en de drone werd dan teruggestuurd na zo'n 10 uur vliegen.
Degene die dit heeft gedaan is iemand met een wel erg "ruim geweten". Coolblue had dit gewoon als retour moeten weigeren!
Maar toch, DJI accu's kunnen naar verluid honderden keren worden herladen, dus ik zou me geen zorgen maken.
 
Laatst bewerkt:
Na met Coolblue te hebben overlegd : voor hun is Tweedekans hetzelfde als tweedehands. Volgens de klantenservice...
Ik denk er het mijne van. De drone vliegt goed en ik ben er blij mee.

Verstuurd vanaf mijn GM1913 met Tapatalk