2e Hands DJI Mini 3 PRO

Chefke

New Member
Lid geworden
3 jul 2024
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
42
Goedemiddag,

Inmiddels weer bijna een jaar verder na mijn eerste posts op dit forum.
Ik heb er nog even goed over nagedacht en wil nu toch wel een drone gaan aanschaffen.
Nu kom ik bij een webshop een 2e hands drone tegen die lekker compleet is. Het betreft de DJI Mini 3 Pro met 1 jaar garantie, men kon
mij niet vertellen hoe lang er met de drone gevlogen is:

Is dit een nette prijs? Nieuw is de M3P moeilijk te vinden, op marktplaats zijn alleen maar oplichters
heb ik ervaren de afgelopen 3 weken. Ik kom voor rond die 635 ook wel een M4P tegen alleen die is dan niet zo compleet.

Ik heb ook lang getwijfeld tussen de gewone mini 3 maar kom toch telkens weer terug bij de pro, vooral voor
de active tracking en de obstacle avoidance.

Ben benieuwd of dit dus een goeie deal is!

Als het werkelijk een (zoals zij zeggen) zo goed als nieuwe drone was, zou het denk ik een redelijke prijs zijn voor deze combinatie van spullen. Vooral om de extra batterijen en de duurdere controller.

Maar ik vind het twijfelachtig op het moment dat ze van een "zo goed als nieuwe" drone niet weten te vertellen wat het gebruiksverleden is. Ik bedoel maar: een drone oppoetsen kan iedereen. En vooral die lipo-batterijen moeten goed zijn behandeld. Hoe vaak is ermee gevlogen, hoeveel ontladingen, welke manier van opslag werd er gehanteerd? Dat is vrij belangrijke info om te hebben.

De info is naar mijn idee wat te beperkt om echt van een "deal" kunnen spreken.

• Leuk
Waarderingen: Chefke
Eens. Maar als ik de drone en controler opstart, zijn die gegevens altijd terug te zien? Ik heb in principe 30 dagen bedenktijd, ook op een 2e hands product.

Dat klopt dan ook weer. :) Je kan je gelukkig altijd op die bedenktijd beroepen als het je toch niet bevalt.

• Leuk
, op marktplaats zijn alleen maar oplichters
Dit Is wel heel kort door de bocht , zelf verkoop ik regelmatig drones op marktplaats en ja drones kosten geld .
Ik wordt soms gek van de vraag wat is je laagste prijs , als deze er al vermeld is.
De oplichters haal je er zo tussen uit .
Die cameranu .nl drones zijn inruilers van de laatste actie.
Je kan ook eens bij Toemen kijken die heeft ook veel 2 de hands met garantie.

@Pocoloco Ja daar heb je gelijk in. Was ook meer uit frustratie getypt..... Sorry....

80% pik je er zo uit wat betreft die oplichters, die andere 20% doen het wel heel gehaaid wat betreft het sturen van nepfacturen en nep afbeeldingen van de controller met vluchtgegevens. Sommigen gebruiken ook account van gebruikers die al 8+ jaren actief zijn en goed beoordeeld zijn. Heel raar.

Maar ik heb inmiddels de drone bij Camera.nu besteld.

• Leuk
Waarderingen: Pocoloco
@Pocoloco Ja daar heb je gelijk in. Was ook meer uit frustratie getypt..... Sorry....

80% pik je er zo uit wat betreft die oplichters, die andere 20% doen het wel heel gehaaid wat betreft het sturen van nepfacturen en nep afbeeldingen van de controller met vluchtgegevens. Sommigen gebruiken ook account van gebruikers die al 8+ jaren actief zijn en goed beoordeeld zijn. Heel raar.

Maar ik heb inmiddels de drone bij Camera.nu besteld.
Sorry hoeft niet hoor , begrijpt het .
Veel plezier met je aankoop.

• Leuk
Nou de drone is vanmiddag binnen gekomen, zojuist de drone uitgepakt en goed gecontroleerd.
Hij ziet er als nieuw uit, idem voor de smart controler. Volgens de controler is er 6,57 uur mee gevlogen en 122 km.

Als het weer het toelaat moten even buiten testen.

• Leuk
Waarderingen: SnitserNL en Gino88