27-10 DJI Mini 4 Pro FMC voor €559 bij MM R’dam

• Onderwerp starter Onderwerp starter Doc
  • Startdatum Startdatum

Doc

Active Member
Lid geworden
6 dec 2023
Waarderingsscore
70
Punten
28
Leeftijd
43
MediaMarkt viert 25 jaar in Nederland en dat vieren we groots!

Ter gelegenheid van ons 25-jarig jubileum lanceren we in de nacht van zaterdag op zondag het 25ste uur. Op het moment dat Nederland de klok terugdraait, draait MediaMarkt Tech Village Rotterdam Centrum één uur lang de prijzen terug. Zomertijd wordt die nacht wintertijd... voor ons betekent dat een mooie tijd voor een feestje.
In de nacht dat Nederland de klok terugdraait, draaien wij de prijzen terug. Op zaterdagnacht , 27 oktober van 00.00 tot 01.00. Alleen dit uur, gaat onze winkel 's nachts open. We hopen jou daar te zien.

We hebben namelijk niet alleen exclusieve deals, we maken er een gezellige avond van. Je hoeft je niet te vervelen, een DJ zal jou entertainen met de muziek. We houden je warm met drankjes én verse friet van Bram Ladage.

Daarnaast kun je niet alleen exclusieve deals kopen, je kunt ook iets winnen! Voor de eerste 25 klanten die een Samsung-product kopen, hebben we namelijk Samsung Galaxy Buds2 Pro cadeau! Want wie jarig is, trakteert.

Alles wat je moet weten:
Zaterdagnacht 27-10, tussen 00.00 en 01.00 bij MediaMarkt Tech Village in Rotterdam Centrum. Kom op tijd. OP = OP!

Deze deals zijn exclusief verkrijgbaar in onze winkel in Rotterdam Centrum – niet online en niet in andere filialen. Het is een nachtopening die je niet wilt missen.
IMG_5237.jpeg

• Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Wat een mega-korting. Mediamarkt kennende hebben ze er maar een of twee liggen. Op=op.

• Leuk
Waarderingen: Mat Janssen
Ja, dat denk ik ook. Ik heb de beelden gezien in de media...

Beetje een ondoordachte actie. Op zulke tijdstippen trek je toch een ander soort klandizie dan overdag.
En waarom alleen in Rotterdam en niet landelijk?

Beetje een ondoordachte actie. Op zulke tijdstippen trek je toch een ander soort klandizie dan overdag.
En waarom alleen in Rotterdam en niet landelijk?
Het tijdstip zal niet zo veel uitmaken. Het is de korting waar men (ik hou het even algemeen) op afkomt. Je ziet het ook bij die black friday-acties waar mensen elkaar de kop inslaan voor een beetje korting.

Met het vingertje wijzen naar de Mediamarkt, vind ik de omgekeerde wereld.
Dit zou je in een normaal land met allemaal normale mensen gewoon moeten kunnen doen.
Maar helaas, dat is alweer heel lang geleden.

• Leuk
Waarderingen: Agaam en Sjakie
Het tijdstip zal niet zo veel uitmaken. Het is de korting waar men (ik hou het even algemeen) op afkomt. Je ziet het ook bij die black friday-acties waar mensen elkaar de kop inslaan voor een beetje korting.
Nou, een black friday is nog nooit zo in het nieuws gekomen.

Met het vingertje wijzen naar de Mediamarkt, vind ik de omgekeerde wereld.
Dit zou je in een normaal land met allemaal normale mensen gewoon moeten kunnen doen.
Maar helaas, dat is alweer heel lang geleden.
We leven niet meer in de jaren 60, en dat weet Mediamarkt ook.
Tis gewoon een ongelukkig tijdstip. Ik zie tieners of bejaarden welke afhankelijk zijn van het openbaar vervoer niet snel midden in de nacht daar op de stoep staan.

Nou, een black friday is nog nooit zo in het nieuws gekomen.
Euh, dat leidt al jaren tot chaos.

Euh, dat leidt al jaren tot chaos.
euhhhhh, chaos vs chaos waar de ME aan te pas moet komen zijn twee verschillende dingen Sjakie.

euhhhhh, chaos vs chaos waar de ME aan te pas moet komen zijn twee verschillende dingen Sjakie.
Ik heb het idee dat je niet helemaal ziet dat het in de grote steden flink aan het afglijden is. Werd er maar eens goed opgetreden door de politie. Die gastjes die voor de ellende zorgen komen er telkens mee weg en dat weten ze ook.

• Geweldig
Waarderingen: JH54
Dat zie ik donders goed en ik ben het helemaal eens met je bovengenoemde stelling. Maar uit je eerdere reactie kreeg ik het idee dat jij het gewoon probeerde weg te zetten als normale chaos.

Collega van mij was er. Hij kwam om 22:45 aan en toen stonden er al lange rijen. Dat tuig kwam pas om 23:45 aan en ging meteen lopen relschoppen.
Die stonden niet heel de tijd vooraan.

Onderschat door MediaMarkt en door de politie en verziekt door kansloze trieste figuren.

Het is gewoon deze tijd, voetbal hooligans bij bijna alle wedstrijden, rellen, demonstraties, verkeers-aso's gedrag enz.
Ik weet nog bij uitbrengen nieuwe CD van een band midden in de nacht, nieuwe IPhone en concertkaarten via Postkantoren, nooit rellen of vechtpartijen. De moraliteit is ver te zoeken tegenwoordig. Dan die gasten gasten die over straat lopen met hoody's en pet op, nagenoeg onherkenbaar, krijg er altijd vreemd gevoel over. Het is gewoon niet anders meer.