180º Pano functie van de DJI Spark uitgetest

Discussie in 'Spark' gestart door wdejager, 29 jul 2017.

1. wdejager

wdejager Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    4 jul 2016
    Leuk Bevonden:
    843
    Onlangs is er een nieuwe versie van de DJI Go 4 app verschenen. Eén van de nieuwe features in deze app is de 180º Pano functie voor de DJI Spark. Middels deze feature kun je met één druk op de knop panoramafoto's maken die bestaan uit 21 afzonderlijke foto's. Onlangs trok ik er met windkracht 4 op uit om de nieuwe feature in de praktijk uit te proberen. Lees mijn ervaringen hier: Nieuwe 180º Pano functie van DJI Spark werkt zelfs bij harde wind

2. VikingRider 01

VikingRider 01 Active Member

Lid geworden:
    9 sep 2016
    Leuk Bevonden:
    91
    Laten we hopen dat de pano rourines ook voor Pantom 4P gaat gelden. 360 x 180 zou dan heleman top zijn. De Litchi software kan dan wel 360 x 180 pano's maken, maar is behoorlijk instabiel. Het heeft mij al een Phantom 3a gekost.

3. BadBert

BadBert Member

Lid geworden:
    7 jul 2017
    Leuk Bevonden:
    2
    dat maakt idd mooie foto's ja!!!

Ze zouden die optie ook voor de andere DJI drones toe moeten voegen (mavic pro!!!! :p )

4. Pieter van der Velden

Lid geworden:
    10 mei 2020
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb je artikel gelezen en vandaag voor het eerst mbv de panoramoptie een foto gemaakt. Als ik deze in de app edit dan zie ik inderdaad een mooie panorama foto maar enorm vertekend in de hoeken met name. Doe ik iets verkeerds?

Deel Deze Pagina