1,5 km van huis af met Litchi geprogrammeerde vlucht

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MTito

Well-Known Member
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
458
Waarderingsscore
405
Punten
63
Leeftijd
60
Locatie
Noorwegen
Website
www.titodesign.no
Wij hebben regelmatig bijzondere zonsondergangen, ik vlieg dan met m'n Ph4 en een Litchi geprogrammeerde vlucht boven het binnefjord.
Ik ben dan 180 meter boven het water, waar is sta is 100 meter boven het water niveau dus dat geeft best een spectaculair beeld, het water spiegelt dan altijd zo mooi.
De film van de zonsondergang op 27 augustus heb ik toen dus gemaakt. Terwijl Litchi mijn drone daarheen laat vliegen drink koffie in de tuin en maak ik foto''s vanuit de tuin. Dit is het filmpje daarvan, 1,5 minuut zonsondergang met muziek.

Website met Google maps link: Solnedgang Vangsmjøsa

Vimeo link:
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee
Inderdaad fraaie opname MTito! Waarom wordt het opeens zo donker ergens vanaf het midden van het filmpje is dit geprogrammeerd in Litchi of is het gewoon de zon die achter de fjord verdwijnt?
 
Inderdaad fraaie opname MTito! Waarom wordt het opeens zo donker ergens vanaf het midden van het filmpje is dit geprogrammeerd in Litchi of is het gewoon de zon die achter de fjord verdwijnt?
Nee, de belichting stond op automatisch, dus op basis van het tegenlicht is het donkerder geworden terwijl de vlucht niet langer duurde dan 10 minuten. Toen ik weer boven land kwam werd hij ook weer lichter want de lens richtte zich op de bomen, dus geen tegenlicht!
 
  • Leuk
Waarderingen: Paul50