‘Mavic 3 komt pas uit als Trump verdwenen is’

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.279
Waarderingsscore
2.915
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
‘Mavic 3 komt pas uit als Trump verdwenen is’

DJI wil de Mavic 3 pas op de markt brengen als zittend president Donald Trump wordt weggestemd tijdens de aankomende Amerikaanse presidentsverkiezingen. Dat meldt een hooggeplaatste DJI-medewerker tegenover de Amerikaanse website DroneXL. De beslissing zou ingegeven zijn door de manier waarop Trump omgaat met de razend populaire app TikTok.

Bang voor ban

Aanvankelijk was het plan om de Mavic 3 nog dit najaar te introduceren.

Lees verder
 
Ik begrijp dit niet,gaat DJI vier jaar wachten met het uitbrengen van de Magic 3 als Trump herkozen wordt?


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik denk dat ze hopen dat hij niet herkozen wordt..

Ik moet het nog zien. Ben inderdaad bang dat hij gewoon nog vier jaar gaat blijven.

In ieder geval na de verkiezingen in de VS zullen we iets nieuws van DJI gaan horen op het gebied van de Mavic 3, vermoed ik.
 
Laatst bewerkt:
Het wordt steeds erger. Ik las vandaag over een voornemen om alle Chinese apps te weten uit Amerikaanse app stores. Dat zou betekenen dat DJI een gigantisch probleem heeft, want zonder de DJI GO 4 / DJI Pilot / DJI Fly apps begin je niet zoveel met je drone. Het anti-Chinese sentiment gaat DJI echt opbreken, want als de Amerikaanse markt wegvalt dan krijgt het bedrijf het nog heel erg moeilijk.
 
‘Mavic 3 komt pas uit als Trump verdwenen is’
DJI wil de Mavic 3 pas op de markt brengen als zittend president Donald Trump wordt weggestemd tijdens de aankomende Amerikaanse presidentsverkiezingen. Dat meldt een hooggeplaatste DJI-medewerker tegenover de Amerikaanse website DroneXL. De beslissing zou ingegeven zijn door de manier waarop Trump omgaat met de razend populaire app TikTok.

Bang voor ban

Aanvankelijk was het plan om de Mavic 3 nog dit najaar te introduceren.

Lees verder
>Hier< wordt er ook nog wat over verteld
 
Laatst bewerkt:
Het anti-Chinese sentiment gaat DJI echt opbreken, want als de Amerikaanse markt wegvalt dan krijgt het bedrijf het nog heel erg moeilijk.

Waar zou dat sentiment nou vandaan komen? Je lijkt me je woordkeuze de indruk te wekken dat het iets tussen de oren is. Maar Google eens op 'China cyber espinoage', dan wordt wel duidelijk waar de voorzichtigheid vandaan komt.