‘Drone rider’ maakt diepe indruk tijdens Chinese talentenjacht

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.280
Waarderingsscore
2.918
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
‘Drone rider’ maakt diepe indruk tijdens Chinese talentenjacht

Onlangs werd in de talentenshow China’s Got Talent een bizarre act opgevoerd. Eén van de deelnemers vloog namelijk op een zelfgemaakte multirotor vanaf het podium over de jury de zaal in en maakt daarmee diepe indruk op het publiek. Volgens de ‘drone rider’ was het altijd al zijn droom om te kunnen vliegen.

Lees verder
 
  • Leuk
Waarderingen: Higgie
Gaaaaaaaf!!!!
Dit zijn de eerste experimenten, ik denk dat over enkele jaren veilige alternatieven komen. Er is zeker een markt voor. Al zou ik het niet durven. (Wel willen.)
 
Ik ben meer verbaasd over de setting in een theater dan dat de vlucht geslaagd is. Het is dat er beeld van is, anders had ik het niet geloofd.
 
Leuk om weer eens terug te zien. Maar dit is geen vergelijking. Ik zit toch echt liever op de tribune van het circuit, dan in het theater in China.
 
Is er iets bekend, hoe lang de drone kan vliegen ?
Het is een zelfbouw drone, er is dus geen (bedrijfs-)website met specs.
Ik heb nog even gezocht naar aanvullende informatie, eigenlijk omdat ik het hele gebeuren zo ongeloofwaardig vind, het lijkt wel een illusionisten-act. Maar heb niets kunnen vinden.
 
Ten eerste: wil ik hebben! Gaaaaaaaaaaaaaaf!
Ten tweede: boven een “menigte”?
Ten derde: wil ik hebben! Gaaaaaaaaaaaaaaf!
 
Het is een zelfbouw drone, er is dus geen (bedrijfs-)website met specs.
Ik heb nog even gezocht naar aanvullende informatie, eigenlijk omdat ik het hele gebeuren zo ongeloofwaardig vind, het lijkt wel een illusionisten-act. Maar heb niets kunnen vinden.

Toch een knappe prestatie !


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Lijkt gek genoeg niet overduidelijk fake. Verband om de voet lijkt me eerder door een gevalletje "pletten blote voet onder landingspoot" dan "deel teen kwijt" als ik naar relatieve hoogtes van onderdelen kijk..
 
Lijkt gek genoeg niet overduidelijk fake. Verband om de voet lijkt me eerder door een gevalletje "pletten blote voet onder landingspoot" dan "deel teen kwijt" als ik naar relatieve hoogtes van onderdelen kijk..
Hoe meer wij er naar kijken is “fake” de algemene mening. Één van onze Willy Wortels zat wat te rekenen en vond het zwaartepunt veel te hoog om nog iets fatsoenlijks te kunnen regelen. Geschat dat deze Chinees ca. 70 kilo zal zijn, komt dat neer op motoren van 75 kilo trust x 4. De downwash liet hier en daar wat fladderen maar had niet veel effect op het haar en de kleding van de jury.
Maakt niet uit, wij hebben ’s avonds een goede fles jenever geofferd en een principe ontwerp gemaakt. Of dit uitgewerkt gaat worden ......
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr