‘DJI presenteert begin januari Mavic 2-controller met ingebouwd scherm’

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.281
Waarderingsscore
2.919
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl

Tijdens gadgetbeurs CES 2019 die in januari plaatsvindt in Las Legas zal DJI een controller met ingebouwd scherm voor de Mavic 2 presenteren. Dat meldt de website DroneDJ, die het gerucht van een betrouwbare bron heeft vernomen. Mogelijk gaat het om hetzelfde 5,5” display dat DJI ook in de CrystalSky monitor heeft verwerkt.

Lees verder
 
Dat zijn mooie schermen (als het zoiets is wat op de P4P+ controller zit). Goed afleesbaar en snel up and running. Een groot nadeel is het niet kunnen gebruiken van enige andere schermformaat (door andere smartphone of tablet en eventueel beugel te pakken) of enige third party software op een mogelijk locked down controllerscherm.

Ik zit zelf te denken aan een Zoom 2 als tweede drone naast mijn Spark voor ergens volgend jaar, maar of ik dan voor een nieuwe Mavic 2 controller met ingebouwd scherm ga zoals hier genoemd zal vooral afhangen van de (on)mogelijkheid van gebruikmaking van third party Android apps. Want daar ga ik niet zonder kunnen, vermoed ik.
 
Laatst bewerkt:
Zo’n controller met ingebouwd Crystalsky scherm zal het nodige moeten kosten, neemt niet weg, dat het voor veel vliegers ideaal zal zijn.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr