Even voorstellen.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Bugsvoyager

New Member
Lid geworden
13 apr 2018
Berichten
15
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
42
Locatie
Nederland
Goededag allen.

Ben John en ik heb een drone mavic pro.
Ik doe dit voor hobby combinatie fotografie.

Ik hoop dat ik hier wat wijzer word.
Zit nu in Hong Kong om paar nieuwe shots te kunnen maken.


Mvg john
 
Hoi allen.


Ik ben Wessel en sinds een aantal weken in het bezit van een dji.

Ik ben opzoek naar iemand die weet waarom ik links in beeld in de dji go app 2 witte vertikale vage taakbalk strepen zie. Deze zijn ook terug te vinden in alles wat ik fotografeer of opneem.

Ook zie je ze bij het opstarten van de dji go app .

Wie kan mij helpen.

Met vriendelijke groet .

Wessel
 
Hoi allen.


Ik ben Wessel en sinds een aantal weken in het bezit van een dji.

Ik ben opzoek naar iemand die weet waarom ik links in beeld in de dji go app 2 witte vertikale vage taakbalk strepen zie. Deze zijn ook terug te vinden in alles wat ik fotografeer of opneem.

Ook zie je ze bij het opstarten van de dji go app .

Wie kan mij helpen.

Met vriendelijke groet .

Wessel
Welke type drone heb je nu? Dji heeft grote assortiment in drone. Ik gebruik zelf dji pro 4
 
Maak eens een foto van het probleem, dan wordt het wat duidelijker .


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Had hetzelfde probleem met grijze diagonale strepen op het scherm. DJI Mavic Air. Bericht gestuurd naar DJI.
Dit is het antwoord:

We apologize for the experience you have had with your product.

We understand that you are encountering Zebra Lines output with your aircraft. Let us attempt to fix this issue by following the steps below:

• Please ensure that your firmware us updated, perform a firmware update if prompted by the app.
• Please ensure that the Over Exposure setting is turned off to remove the Zebra lines, go to your camera settings on your DJI Go4 App.
BSkzACIKA5Z2ZyjWlBTrClO01Pdr05UIQ5yAxo9Zqv-oG5yvreLHZAdhkcIUb6n8wZkbR-HE4ZzrBGYbTHsgRbFO-KMOO2D-ib6A31Qgq_pNU92txDwSzFiLf7XMNd4678E1aFiFpchXL8lj62d4YwvdofM=s0-d-e1-ft


• Please Reformat your SD Card or attempt to use a different one. Ensure that you follow the correct format process: For SD cards 32GB below format it to FAT32 and for 32GB up choose ExFAT.

We hope this resolves the issue on your Aircraft.

Ik heb bij overexposure de slider uitgeschakeld, en het probleem is opgelost!