Recente inhoud door wim de jong

  1. W

    Vliegbewijs Luxemburg

    Ik heb ook on-line via Luxemburg een "PROOF OF COMPLETION OF THE ONLINE TRAINING" gehaald, en was gratis.. Schandalig dat ze hier in Nederland er de hoofdprijs van € 99 voor durven te vragen. Oke, het hoeft ook niet voor niets (die Luxemburgse site wordt ook gesponsord) maar € 99 is wel...
  2. W

    googlemaps plaatje is verdwenen.

    Allen hartelijk dank voor de antwoorden. De melding kwam dat ik moest updaten, maar heb dat even genegeerd gisteren. Vanmorgen de update uitgevoerd, met de accu's, en zowaar….. mijn google maps plaatje is er weer, net zoals eerst met de pijl en lijntjes hoe de drone vloog. Dus de update heeft...
  3. W

    googlemaps plaatje is verdwenen.

    Beste mede hobby-isten. Vorig jaar in de zomer vloog ik met de mavic-pro, via mijn SAMSUNG tablet. Prima, en in het camerabeeld zag ik ook rechts onderin een soort google-maps klein plaatje met groene lijnen welke de route van de mavic aangaf. Makkelijk waar je zit, en vooral om te weten waar...
  4. W

    teleurstellende reactie DJI service centre.

    op het schermpje op de controller staat altijd in rood: "vision system error". Normaal kan je hem calibreren, maar na een tijdje komt" calibration failed". ik heb het geprobeerd bij een andere mavic bij een kennis van mij, en daar komt hij dan prima doorheen, dus ik maak geen procedure...
  5. W

    teleurstellende reactie DJI service centre.

    een kort berichtje: ik heb mijn buik vol van DJI, ze verklaren hem total-loss, en bieden mij een nieuwe aan "met korting". ik vind € 619 niet echt met korting, zonder kaart, accu, controller en props. Gewoon nieuwprijs, en nog aan de hoge kant ook. Erg kort door de bocht van DJI ..........hoe...
  6. W

    Wat vinden jullie hiervan?

    Ik ga me niet mengen in de discussie over het waarom op deze manier vliegen. Wat mij wel opvalt is dat zo in 1 keer de drone neerkomt, powerloos en schijnbaar neerstort zonder een berichtje in het scherm. Ik begrijp uit het filmpje dat ook vanuit de flightrecords niets te zien is dat hij...
  7. W

    teleurstellende reactie DJI service centre.

    begin deze week een berichtje ontvangen van DJI...... eigenlijk wederom teleurstellend. ik had alle records, zoals gevraagd, van mijn tablet op dropbox gezet, en hun de link gestuurd. 2 dagen later zag ik dat de link gebruikt was, en later nog eens, de volgende dag nog eens. begin deze week...
  8. W

    teleurstellende reactie DJI service centre.

    Ik heb afgelopen vrijdags contact opgenomen met DJI per mail hierover. Kreeg een dag later, zaterdagmiddag, een mail terug dat ze wachten op mijn antwoord, met de dowenloadlink voor de flightrecords op dropbox. Hmmmm, had ik al direct gestuurd, en kreeg zelfs bericht dat de link gebruikt was...
  9. W

    teleurstellende reactie DJI service centre.

    volgens het case nummer (kun je de voortgang van de reparatie volgen) zijn ze aan het onderzoeken wat er fout is. ik geef ze nog een weekje, dan trek ik eens aan de bel.....
  10. W

    teleurstellende reactie DJI service centre.

    ik heb het label uitgeprint, de drone verpakt in doos, en label erop geplakt. UPS heft het opgehaald, en ik heb gezien dat de drone is aangekomen bij DJI. (Via track en trace mbv casenumber dji) ik heb ook een melding gekregen dat de link die ik aan dji gegeven heb voor bekijken van mijn...
  11. W

    Kapotte accucel

    zelf persoonlijk zou ik het risico niet nemen, maar het is, als ik het zo bekijk, niet gewoon een garantie gevalletje?
  12. W

    teleurstellende reactie DJI service centre.

    De mavic is in het service centre in Nederland geweest, (waar weet ik niet ?) via mijn leverancier (cameraexpress) Ik heb een vrij uitgebreide email gestuurd naar DJI in Ierland in mijn beste engels, en de hele zaak uitgelegd. Ze zijn bereid om een soort second opinion uit te voeren, en ik heb...
  13. W

    AEE Toruk AP11 -> Batterypack gezocht

    dan is dit een optie, ze leveren express: AD02 Battery
  14. W

    AEE Toruk AP11 -> Batterypack gezocht

    is dit wat ??: https://www.amazon.com/AEE-Technology-AD02-Intelligent-Replacement/dp/B01G728VMI
  15. W

    teleurstellende reactie DJI service centre.

    Enige tijd geleden is plotseling de drone (Mavic pro) neergestort. Het bleek dat de accu stuk was, want ik kreeg er net voordat hij neerging de melding: battery error, stop asap. Maar was te laat, 5 seconden later viel hij als een bakkei naar beneden, ik dacht....gelukkig, in hoog gras, maar...