Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste Frank,
Ik heb ook dit probleem met mijn nieuwe ST16 (en Typhoon H) . Onmogelijk dus om in de Play Store te raken van Google.
Wat is de oplossing geworden ? ST16 vervangen ?
Alvast dank!
Ok, bedankt Dennis. Ik kan de data nu mooi uitvouwen en aflezen.
Wat ik echter alleen nodig heb bij het opvragen van een flightlog is de GPS-locatie (of de breedte-en lengtegraad coordinaten) . Waar kan men die vinden ?
Beginnersvraagje : Om het logboek in te vullen , heb ik ook de GPS-locatie nodig (vb. 51°11'46" N/S ).
Waar kan ik die vinden? Via ST16 alleen FlightLog een kaartje. Bestandsbeheerder of flight manager geeft deze info niet.
Alvast dank!
Heeft iemand een link van een pre-flight checklist voor model Typhoon H ?
En eventueel ook van de recentste versie van een (verplichte) Atlaskaart.
Alvast dank!