Ik heb de Phantom 3SE nu iets meer dan een jaar maar heb hem nog geen 10 keer gebruikt. Op 29 september van dit jaar gebruikte ik mijn drone voor het laatst. Toen ik hem een tiental dagen geleden weer wou gebruiken, kreeg is steeds de melding" sd card invalid" of "sd card error". Het was nochtans dezelfde kaart die ik voordien gebruikte. Ik heb verschillende kaarten gebruikt maar kreeg steeds dezelfde melding. Ik heb ook de Mavic Air en daar werken de kaarten perfect. Aangezien ik nog een jaar garantie heb op de drone, contacteerde ik de verkoper. Na enkele mails weg en weer, mocht ik de drone naar hen terug sturen zodat deze kon worden nagekeken. Mij lijkt het een fout te zijn die onder garantie zou moeten hersteld worden aangezien er nooit iets is gebeurd met de drone. Nooit gevallen of gecrasht en steeds zeer zorgvuldig mee omgegaan. Ik heb enkele forums bezocht en het blijkt een meer voorkomende fout te zijn. Enkele dagen later kreeg ik echter een mail met daarin een offerte voor de herstelling. 143€ voor de herstelling. Ik liet hen weten hier niet mee akkoord te gaan omdat ik van mening ben dat het om een fabricagefout gaat en dus onder garantie valt. Op de offerte stond ook dat de rechter motor moest vervangen worden alsook de volledige behuizing, het moederbord en de wifi connector Vandaar dat ik hier niet mee akkoord ging omdat de motor en de behuizing volgens mij niets te maken heeft met de sd kaart die niet meer gelezen wordt. In de daarop volgende mail stond dat echte dat zij dit niet afzonderlijk konden herstellen. Het was alles of niets blijkbaar.
Elk onderdeel van de drone is apart te bestellen dus vind ik het zeer raar dat de camera op zich niet alleen kan hersteld worden. Slechte service van DJI.
Elk onderdeel van de drone is apart te bestellen dus vind ik het zeer raar dat de camera op zich niet alleen kan hersteld worden. Slechte service van DJI.
Laatst bewerkt: