Yuneeq Q500 4 K of de DJI Phantom 3 advanced

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

HertogJan71

New Member
Lid geworden
25 apr 2017
Berichten
21
Waarderingsscore
4
Punten
3
Locatie
Assen
beste piloten,

Ik heb interesse in beide drones zoals genoemd in het onderwerp.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit en met name waarom. (pros / cons)

groet

Bert
 
Laatst bewerkt:
Ik ben persoonlijk voor de Yuneec gegaan omdat hij rustiger vliegt en veel minder herrie maakt. En de ST10 afstandsbediening is heel prettig.

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: HertogJan71
Wat trouwens een leuke gadget is die er vaak bij zit (Yuneec) is de steadygrip. Je kan de gimbal met camera eraf schuiven en op de steadygrip doen en dan met de hand filmen.

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
Wat trouwens een leuke gadget is die er vaak bij zit (Yuneec) is de steadygrip. Je kan de gimbal met camera eraf schuiven en op de steadygrip doen en dan met de hand filmen.

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app

Hoe bevalt jou de kwaliteit van de HD camera ?
 
Ik ben tevreden met de kwaliteit. Maar ik heb de CG02. Full HD. De 4K is net even mooier maar ik vond uiteindelijk voor mijn doeleinden die paar honderd euro extra het niet waard.

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
Ik ben mede door jullie posts en het www tot een besluit gekomen. Vandaag heb ik een 2e hands Q500 4 K aangeschaft. Deze keuze was een een combinatie van aanschafprijs en mogelijkheden. De door mij aangekochte quadcopter is slechts 10 maanden oud en is zeer volledig. Je leest vaak als nieuw maar dit is er echt zo'n eentje. Enfin ik ben zeer enthousiast en blij.
Wat heb ik betaald: nieuwprijs (bon aanwezig 1099 euro) Ik heb deze voor 650 aangeschaft en dat is dan de volledige set en let op met 3 accu packs. M.i een nette prijs voor een meer dan volledige Q500 4K van nog geen jaar oud.

Morgen gaat de quadcopter airborne voor de 1e keer in Assen.
Tumbs up maar ik verwacht geen problemen,

Groet
Bert
 
Gefeliciteerd met je aankoop! Gezien de accu's alleen al rond de 80 euro per stuk kosten is het een goede prijs. Zit er ook een koffer bij?

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
Heb je geen aluminium koffer, dan moet je zeker even naar banggood.com gaan. Daar de aluminium koffer van Realec opzoeken voor de Q500. Dan zie je dat de koffer 98 euro kost maar verander je daaronder van CN direct naar EU direct dan verandert de prijs naar 27,74 euro. Komt er wel 12 euro verzendkosten bij bij maar dan heb je dus voor zo'n 40 euro een mooie nieuwe koffer. Ik heb hem ook en ben zeer tevreden.

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
Heb je geen aluminium koffer, dan moet je zeker even naar banggood.com gaan. Daar de aluminium koffer van Realec opzoeken voor de Q500. Dan zie je dat de koffer 98 euro kost maar verander je daaronder van CN direct naar EU direct dan verandert de prijs naar 27,74 euro. Komt er wel 12 euro verzendkosten bij bij maar dan heb je dus voor zo'n 40 euro een mooie nieuwe koffer. Ik heb hem ook en ben zeer tevreden.

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app

De set is helemaal compleet dus incl. koffer. Morgen ga ik vliegen.
Heb er zin en ben erg benieuwd.
 
Gefeliciteerd met je aankoop en wens je veel veilige vlieguren. Ik heb eveneens voor de Yuneec Q500 gekozen met name omdat je op de ST 10 alle vluchtgegevens letterlijk onder handbereik hebt en niet met een losse smartphone of tablet hoeft te werken. De drone heb ik nu ruim 1 jaar en hij bevalt prima. Voorts niet geheel onbelangrijk de goede service en nazorg van Yuneec Duitsland. Niet in de laatste plaats dankzij de TOP service en inzet van mijn leverancier RC Twente
 
  • Leuk
Waarderingen: HertogJan71
Wereld drone heb er veel plezier van, net mijn accu voorraad aangevuld met accu 8 en 9 een deze heb ik uit Duitsland kost €60,- pst en ook nog eens 6400 mah dus ff wat meer vliegtijd en goedkoper veel plezier Bert.

Grt Hans
 
  • Leuk
Waarderingen: HertogJan71
PS in je ST10 past een micro SD card. Als je vluchtgegevens wil opslaan moet je die plaatsen

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb vanochtend in de buurt van de Keukenhof gevlogen maar ook daar speelde de wind parten. Volgende keer beter...

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: HertogJan71
Ik heb vanochtend in de buurt van de Keukenhof gevlogen maar ook daar speelde de wind parten. Volgende keer beter...

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app

Net even in de ST10 gekeken waar de sd kaart hoort te zitten. Onder de accu dus en er zat al een sd kaart in de slot :)
 
Wereld drone heb er veel plezier van, net mijn accu voorraad aangevuld met accu 8 en 9 een deze heb ik uit Duitsland kost €60,- pst en ook nog eens 6400 mah dus ff wat meer vliegtijd en goedkoper veel plezier Bert.

Grt Hans

Online aangeschaft of fysiek naar Duitsland gegaan? Wat is de naam van deze enkel. Zover woon ik nu ook weer niet vanaf Duitsland. Altijd de moeite waar om te gaan kijken.
 
Online aangeschaft of fysiek naar Duitsland gegaan? Wat is de naam van deze enkel. Zover woon ik nu ook weer niet vanaf Duitsland. Altijd de moeite waar om te gaan kijken.
Ik denk deze: dev.trade4me.de
Maar is nu even niet bereikbaar ivm werkzaamheden.

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app