X-Drone GS Max Tx/remote problemen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

ron swaab

New Member
Lid geworden
21 okt 2016
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
67
Locatie
amsterdam
Hallo, ik ben Paul, alias Greenwave, gepassioneerd videofilmer; nog niet zo lang geleden heb ik me met een Phantom 4 op het drone-filmen gestort. www.vimeo.com/greenwave
Hallo,ik ben Ron en woon in Amstrerdam.
Mijn zoontje heeft een X-DRONE GS Max voor zijn verjaardag gekregen en nu wil de afstandsbediening geen contact maken met de drone.
Lichtjes op de drone branden en ook de afstandbediening geeft licht.
Kan iemand mij aub helpen om dat ding nog vandaag de lucht in te krijgen.

Alvast bedankt.
Groet Ron.
 
Ik zie op dit Russische filmpje (vanaf 4:35) eerst de controller aangezet worden. Dan een beetje met de linker stick op en neer. Vervolgens de drone aanzetten, nog een beetje met de linker stick op en neer, en hij deed het.
 
Ik zie op dit Russische filmpje (vanaf 4:35) eerst de controller aangezet worden. Dan een beetje met de linker stick op en neer. Vervolgens de drone aanzetten, nog een beetje met de linker stick op en neer, en hij deed het.

Bedankt Sjakie

Ik was na mijn geschreven berichtje ook aan het kl8ten gegaan en ineens na dat rommelen en de stekker van de drone erin/eruit gedaan kwam dat ding ineens tot leven in mijn huiskamer,schrok me rot haha.
Daarna met mijn zoon naar het park gegaan en daar ook even gespeeld.
Toch moet je iedere keer het stekkertje van de drone in/uit doen lijkt het wel!?
De batterij is ook zo leeg,na een minuut of 5 vliegen kwam hij niet meer van de grond af.
In ieder geval bedankt
voor jou reactie Sjakie.

Groet Ron.
 
Mooi dat 'ie doet.
Jullie drone lijkt trouwens sterk op mijn WLToys V222. (De controller niet) Ik heb het sterke vermoeden dat de hoofdcomponenten exact hetzelfde zijn. De startprocedure voor mijn V222 is: controller aanzetten, drone aanzetten, wachten tot deze van snel knipperende LEDs naar traag knipperende LEDs overgaat, dan de linker controller omhoog en omlaag en je bent verbonden.
Die Rus probeert wat en komt er zo uiteindelijk ook.
 
Hallo,ik ben Ron en woon in Amstrerdam.
Mijn zoontje heeft een X-DRONE GS Max voor zijn verjaardag gekregen en nu wil de afstandsbediening geen contact maken met de drone.
Lichtjes op de drone branden en ook de afstandbediening geeft licht.
Kan iemand mij aub helpen om dat ding nog vandaag de lucht in te krijgen.

Alvast bedankt.
Groet Ron.

Hoi Ron,

Zou je voortaan een nieuwe topic aan willen maken in een van de daarvoor bestemde subfora? Dan kunnen andere mensen, mochten ze tegen hetzelfde probleem aanlopen, ook het antwoord op hun vraag vinden zonder dat ze die hoeven te stellen!

Mvg,