Typhoon H Vraag mbt YUNEEC Typhoon H

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Marius

Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
34
Waarderingsscore
5
Punten
8
Leeftijd
78
Ik ben in het bezit van een Q500 met 4 accu's.
Nu overweeg ik om een Typhoon H aan te schaffen, kan ik de Q500 accu's ook gebruiken voor de Typhoon H ?
 
Nee ze zijn niet compatibel!
 
Nee helaas, de q500 serie heeft 3S lipo accu's en de yuneec H heeft 4S lipo accu's. En helaas ook een totaal nieuw aansluitsysteem.
Je kan ze zo ook niet rechtstreeks op een profesionele lipo lader aansluiten. Daarvoor moet je een speciale adapter aanschaffen. bijvoorbeeld deze van Carolinadronz Yuneec Typhoon H Battery Plug Cable for Chargers
 
Heren

Hartelijk dank voor jullie reactie.
 
Of deze hier, komt uit Europa, en de kwaliteit is nog ietsje beter!
Typhoon H battery connector

Nou de kwaliteit van die vanuit Amerika is beduidend beter, er wordt er zo een ook ergens vanuit Duitsland verkocht, adres zo niet bij de hand.

Maar zowel de Amerikaanse als de Duitse worden in een fabriek gemaakt doormiddel van spuitgieten.

Die jij laat zien is doormiddel van 3D printing gemaakt. Dan geef mij toch maar de spuitgiet variant.
 
Dag Aswhin, nou als je de link voor de Duitse vindt, dan graag!
 
Klopt inderdaad :)
 
Ik ben in het bezit van een Q500 met 4 accu's.
Nu overweeg ik om een Typhoon H aan te schaffen, kan ik de Q500 accu's ook gebruiken voor de Typhoon H ?
Mag ik vragen waarvoor de keuze voor de Yuneec? ik ben zelf ook aan het oriënteren, en de Yuneec heeft mijn interesse, o.a. vanwege het feit dat het een hexacopter is. Maar ook DJI Phantom 4 heeft mijn belangstelling.
 
Wim
De redenen waarom ik belangstelling heb voor de Typhoon H zijn de volgende:
1. zeer goede ervaring met Yuneec drones, dit zijn zeer degelijke en makkelijk te vliegen drones.
2. De Q500 serie en ook de Typhoon H zijn grotere drones, die zeer stabiel in de lucht liggen.
3. De H heeft een 4K camera met 360 graden optie.
4. De H heeft meer faciliteiten, dan de Q500, zoals Orbit, Points of Interest, Journey mode, Curved cable cam e.d.
5. De zender heeft een geïntergreerde beeldscherm, zodat kloppeling met extra device, zoals tablet of GSM niet nodig is.

Dit zijn voor mij de belangrijkste redenen om te kiezen voor de H ipv Phantam 4
 
Wim
De redenen waarom ik belangstelling heb voor de Typhoon H zijn de volgende:
1. zeer goede ervaring met Yuneec drones, dit zijn zeer degelijke en makkelijk te vliegen drones.
2. De Q500 serie en ook de Typhoon H zijn grotere drones, die zeer stabiel in de lucht liggen.
3. De H heeft een 4K camera met 360 graden optie.
4. De H heeft meer faciliteiten, dan de Q500, zoals Orbit, Points of Interest, Journey mode, Curved cable cam e.d.
5. De zender heeft een geïntergreerde beeldscherm, zodat kloppeling met extra device, zoals tablet of GSM niet nodig is.

Dit zijn voor mij de belangrijkste redenen om te kiezen voor de H ipv Phantam 4

Dank je voor je reactie. Wat mij nog een beetje tegenhoudt is de kwaliteit van de camera. Heb al aardig wat reviews bekeken en sommige vinden dan de kwaliteit minder. Heb wel begrepen dat er deze maand een update is geweest...
 
Wat ik nog vergeten ben:
6. de H is "Opvouwbaar" en daardoor makkelijker mee te nemen
7. Heeft obstakel detectie.

Je kunt met een winkel kontakt opnemen voor een proefvlucht en dan wat foto's en een filmpje maken en dit thuis beoordelen.
Succes
Marius
 
  • Leuk
Waarderingen: Wimzelluv