Phantom 4 tablet

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

emiel

New Member
Lid geworden
18 apr 2017
Berichten
22
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
23
Locatie
roermond
ik heb een samsung tablet sm-t530 bij mijn phantom 3 gehad. Deed het naar behoren. Bij de Phantom 4 laat hij het vaker afweten. Kan iemand me vertellen wel tablet ik het beste bij de ph. 4 kan gebruiken. Ook te gebruiken bij de eventuele opvolgers van de ph. 4
gr. Emiel
 
Hallo Emiel,
Ik kan je geen advies geven, want smaken verschillen. Ik kan wel aangeven waarmee ik het doe.
Ondanks dat ik geen liefhebber ben van Apple, gebruik ik een Ipad Mini 4 bij het vliegen.
De reden dat ik toch voor Apple gegaan ben, is dat ze veel langer door gaan met het updaten van het besturingssysteem, dan bijvoorbeeld Samsung.
Ik heb namelijk ook nog een "oude" Samsung tablet, waarop echter de GO-app al niet meer draait.
Met deze Ipad mini 4 heb ik al gevlogen met de P3adv, de P4 en nu de P4Pro. Eea naar volle tevredenheid.
 
Hallo JH54,

dank voor je reaktie! Normaliter ben ik ook geen apple fan maar n.a.v. jouw ervaringen heb ik de mini 4 dan maar besteld.
Gr. E
 
Ik heb speciaal voor mijn P4P een Nvidia Shield K1 gekocht. Het enige wat je moet doen is deze downgraden van 7.0 naar 6.0.1. Dan werkt dit tablet als de beste, en zeer betaalbaar €199,- Ik heb deze nieuw in de doos gekocht op marktplaats voor €150,-!

Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb speciaal voor mijn P4P een Nvidia Shield K1 gekocht. Het enige wat je moet doen is deze downgraden van 7.0 naar 6.0.1. Dan werkt dit tablet als de beste, en zeer betaalbaar €199,- Ik heb deze nieuw in de doos gekocht op marktplaats voor €150,-!

Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Hallo Vayreda, dank voor je tip maar ik heb al een ipad aangeschaft en de werking vooralsnog is prima!
gr Emiel
 
  • Leuk
Waarderingen: vayreda